DatumTijdBeschrijving10-06-201110:32Pakje is online voorbereid door de verzender.10-06-201117:17Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht.11-06-201111:21Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.DatumTijdBeschrijving10-06-201110:32Pakje is online voorbereid door de verzender.10-06-201117:17Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht.11-06-201111:21Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.iemand ervaring met dhl... pakje is de 10e afgegeven vanaf de 11e staat dit op de site: Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum tjee.. duurt lang he??
heb toch gebeld.. ander nr gevonden haha maar is niet meer te vinden in systeem... ook lekker.. mailtje word nu als belangrijk doorgegeven.. ze gaan op zoek... nou ben benieuwd mooi pakket kleertjes voor de kids... wat ik goed kan gebruiken...
Meestal duurt het wel een week voordat het aankomt met DHl. Dat hij niet meer voorkomt kan weleens betekenen dat hij vandaag of morgen komt. Hem ik namelijk ook eens gehad. Maar dan voor iemand anders.
o dat zou mooi zijn... hoop het echt. ziten mooie kleertjes in voor mijn zoon... het meeste is hem te klein.. en we kunnen het goed gebruiken nu... zou balen als het niet meer aankomt.. ja dan kan ej vergoeding via dhl krijgen.. maarja of dat wat is.. liever de kleertjes natuurlijk
Onze excuse voor het ongemak. Wij hebben een onderzoek gestart Een onderzoek kan 5 werkdagen in beslag nemen. Zodra wij antwoord hebben zullen wij dit per mail aan u laten weten. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.