tafeltje, stoeltje vanaf wanneer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door guppie81, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nou ja, de vraag staat al in het onderwerp, wanneer gaat een kind ongeveer op een stoeltje aan een tafeltje iets doen?
    Met het oog op wat we kunnen vragen voor haar verjaardag ;)
    Ik vind het alleen niks als zoiets werkeloos in de woonkamer staat...

2. Suya

Suya Actief lid

26 dec 2008
    235
    0
    0
    Ons dochtertje van 1,5 jaar zit nu op een klein stoffen stoeltje met leuningen...voor de tv! Maar we hebben ook kleine stoeltjes met bijbehorend tafeltje. Deze stoeltjes zonder leuning daar zit ze nog niet helemaal lekker op en staan nog op haar slaapkamer. Maar zo'n stoffen stoeltje zit prima.

Maar die kleintjes kunnen in rap tempo dingen opeens wel...dus ik denk dat zo'n stoeltje met tafeltje absoluut van pas zal komen in het komende jaar!

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.142
    113
    Wij hebben het er nu een paar weken staan. Hij maakt er nog niet veel gebruik van, maar vind het wel machtig interessant. Af en toe zet ik hem op zijn stoeltje en dan puzzelt hij wat, maar hij houdt het nog niet zo lang vol.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben een tafeltje met stoeltjes gekocht voor Louise toen we de box hebben weggehaald. Dat is een maand of 3 geleden.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wij zetten uit ruimtegebrek een stoeltje die ze bij de salontafel kan zetten. Dat is een tafeltje formaat zeg maar, en nog roze ook ;)
    Ik wil de box nog niet opruimen, aangezien ik toch hoop dat ie er ook weer een keer inmoet en zo groot is ons huis niet, dus wil niet wennen aan de ruimte ;)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij krijgen of kopen binnenkort een tafel en stoeltje voor Eva. Kan ze dan lekker rozijntjes of een soepstengeltje aan eten en eventueel wat puzzelen, doet ze bij anderen namelijk ook. De box gaat dan weg, al hopen we die wel binnen een jaar weer nodig te hebben, maar in de tussentijd hebben we 'm niet nodig en heeft Eva extra speelruimte ;).

7. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    wij hebben 2 stoeltjes en een tafeltje gehad voor kerst.
    Danique speelt er echt al aan!
    Tekenen en boekjes "lezen"
    Dus hier is het veel in gebruik!
    En idd als je de box weg doet is dat een leuke vervangen voor je dochter om toch een speelplek te hebben..

8. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Hoi, hoi,

Wij hebben het vorige week gekocht, ze vind het geweldig!
    Ging haar boterham en fruit aan tafel op eten. Echt heel schattig!

gr

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Sinds ze 14 maanden is ofzo heeft ze een tafeltje en stoeltje. Ziet er erg eigenwijs uit, we hebben al een heel ritueel. 's Middags krijgt ze haar tussendoortje en bekertje roosvicee daar. Zit ze altijd lekker op te peuzelen op haar stoeltje. Helaas had ze ook al snel door dat ze dat stoeltje voor dingen kan zetten waar ze nog niet bij kon en op die manier wel.

Deel Deze Pagina