Ik zit heel erg te twijfelen of we een kerstboom op de grond zullen zetten. Omdat het ook wel gevaarlijk is met een kleine van 14 maanden die rondloopt. Wat doen jullie ?
Ik had m wel gewoon staan omdat ik ook vind dat een kind eraf moet blijven. Zou dan van die plastic ballen kopen...mijn jongste heeft de boom een keer omver getrokken alles kapot...dus wat dat betreft wil ik ook kunstballen haha
ik zet de kerstboom ook gewoon op. Mijn dochter is dan ruim 16 maanden. En ik vind dat ze moet leren om er vanaf te blijven. Want als we op visite gan, kan ze ook niet bij anderen in de kerstboom hangen.
Ik zet hem idd ook gewoon op... Ik maak me ook wel zorgen of het allemaal goed gaat, hoor... Jelle kan echt nergens vanaf blijven.. Alles is interessant.. Maar, zoals er al meer zeggen, hij zal toch moeten leren om ergens vanaf te blijven... Op hoop van zegen dus!
Helemaal mee eens! Vorige jaar heeft hij hier ook gestaan en ik heb haar inderdaad geleerd dat ze eraf moest blijven.
Ik twijfel nog.. Wij hebben namelijk naast een dreumes ook nog een pup in huis. Dat wordt één groot feest natuurlijk. Maar met onbreekbare dingen wel leuk natuurlijk.. Sverre zal ongetwijfeld ook iets gaan knutselen op het KDV voor in of onder de boom.
Ik ga hem ook neer zetten. Zal de eerste paar dagen wel veel nee zeggen en weghalen zijn. Maar wat de andere zeggen, ze moeten toch leren om ervan af te blijven. Wel gaan er hier onbreekbare ballen in haha.
Ik zet hem ook gewoon neer mijn boom is van plastic ballen en hij moet er maar et zijn vingertjes vanaf blijven. De kerst trein zetten we er niet onder want dat is vragen naar ellende
Wij hebben gisteren nog geshopped bij intratuin. We wouden keer een andere kleur kerstboom. Dus vele nieuwe kerstballen gehaald en die gaan er gewoon in en de kerstboom komt gewoon daar te staan waar hij altijd staat. Mike moet maar leren om er vanaf te blijven. Maar weet nu al dat er wel een balletje gaat sneuvelen(misschien wel 2 hehehehe)
Gebruik anders kunststof kerstballen ipv glazen. Is in elk geval iets minder gevaarlijk. Ze zijn nu in de aanbieding bij de Karwei. Ook erg handig als je katten hebt zoals wij.
Dank jullie voor jullie antwoorden. Mischien toch maar een gewone kerstboom. Vind ook wel dat ze het moet leren. Maar hebben een appartement en rommel nog wel eens in de andere kamers terwijl zei in de woonkamer is en dat zal dan niet gaan. Vorig jaar hadden we 2 mini kerstboompjes op het dressior.
wij kopen een klein boompje met veel lampjes. Gisteren bij de karwei houten kerstboom dingetjes gekocht. Ik ga niet een boom op de grond zetten, wij hebben stenenvloer en ik weet zeker dat mijn dochter lekker aan de boom gaat trekken. Dus de kleine boom zet ik hoog en zonder breekbare dingen erin.
Ik had bedacht toch maar geen boom te zetten. Jelle is dan bijna 1, is net bezig met overal naartoe kruipen en zich proberen op te trekken. En hem echt 'leren' er vanaf te blijven gaat ook nog niet lukken vrees ik, daar vind ik hem nog net te klein voor. Heeeeel misschien een klein boompje dat ik op een tafeltje zet..
Ooooh, ik zie er ook tegenop hoor. Oke, ik zet hem wel, vind het namelijk veel te gezellig staan. Maar ik zal als een waakhond de kerstboom bewaken. Want "nee, mag niet", maakt nog weinig indruk op onze kleine meid. Dus wij kunnen dat wel willen, maar dat betekent niet automatisch dat de kerstboom ook off-limits is. Dus: hier ga ik de kerstboom erg creatief plaatsen (hoog, met obstakels ervoor, etc.).
ik zal hem ook gewoon zetten hoor, maar inderdaad wel ervoor zorgen dat ze er niet bij kunnen. Minyaweth ze hebben er inderdaad van af te blijf dat snap ik. Maar als dat nou eens niet gebeurd, dan lijkt me dat toch best gevaarlijk.