Show je badkamer wastafel

Discussie in 'De lounge' gestart door Jolina, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

We zijn bijna klaar met de nieuwe badkamer, nu wil ik proberen het zou netjes mogelijk te houden kwa opbergen, wattenstaafjes tandenborstels en tandpasta, haarborstel make up ....enz...

Dus nu zou ik graag jullie wastafels en kastjes in de badkamer willen zien met misschien hele handige tips voor mij om het straks ook zo te kunnen doen.

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wat ik echt heel handig vind is mijn spiegelkast. Ik kan er echt super veel in kwijt (alle flesjes, potjes, tandenborstels etc) zo lijkt het meteen ook een stuk opgeruimder!

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb ook een spiegelkast. Ideaal. Onder de wastafel heb ik het godmorgon meubel van de Ikea, daar heb ik die opbergers bij gekocht van de Ikea. Echt ideaal voor alle make-up, kwasten, nagellak etc.

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik heb ook een spiegelkast en zeker ideaal.

En een glazen wastafel met 2 witte grote lades onder.

5. Zebraatje1990

Zebraatje1990 Actief lid

26 jul 2013
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb héél weinig bergruimte op de badkamer....... Heb geen spiegelkast en mijn wastafel heb ik (bewust) leeg. We hebben een kleine badkamer en daarom lijkt het ook ontzettend vol als ik er wat op zet. Ik heb wel mandjes staan op glazen plateaus. Eén voor mij, één voor mijn vriend en heb Ikea bakjes aan de verwarming hangen waar tandenborstels enzo zitten.

Deel Deze Pagina