Hoi, Mijn man stuurt mij net een whatsappje dat hij een mars wilde kopen en dat hij geen saldo had. Gister stond er nog ruim 800 euro op die rekening en nu zie ik net dat ik bijjna 60 euro rood sta Er is geen vreemde afschrijving te zien op ING. Er is vandaag zelfs helemaal niks afgeschreven en toch is er tussen vandaag en gister 800 euro verdwenen Weet iemand of dit zo werkt als je bent geskimd? Of zie je dan wel gewoon een vreemde afschrijving in je overzicht staan? Ik ben een beetje zenuwachtig
Nee bij skimming zie je 100% zeker wel afschrijvingen, vaak in het buitenland. Skimming is eigenlijk het kopieeren van je pas en als je die gebruikt zie je die betalingen in het rekening overzicht. Denk inderdaad dat dit een heel vervelende storing is...
Ik sta ook opeens een groot bedrag in de min. is idd een storing maar ING is niet bereikbaar helaas...
Ik ben blij dat ik voordat ik boodschappen ging doen, bij een. Pinautomaat heb gekeken wat mijn saldo was, want sta beetje veel in het rood nu :X Gelukkig heb ik ook nog een rekening bij de abn waar ik mijn boodschappen wel mee kon betalen Maar vind het erg slordig van Ing, storing ok kan gebeuren maar dat er geld verdwijnt van je rekening vind ik eigenlijk schandalig
Pfff daar ben je mooi klaar mee zeg, je zult ing maar als hoofdbank hebben en nu boodschappen bij de winkel hebben gehaald sta je mooi stom te kijken en kun je zonder je boodschapjes naar huis, slechte storing zeg.
Hier klopt het bedrag wel alleen heeft mijn man vannacht een flinke ideal betaling gedaan van mijn rekening (a 300 euro ongeveer) en die staat niet bij afgeschreven opdrachten. Het is er dus wel af.. hoop dat dat gewoon goed komt.
Nou dit had ik dus.. Voel je flink lullig dus hopelijk is het morgen over want we zijn nu in de vriezer aan het kijken. Want we moesten nog week boodschappen doen!
Mijn man had net getankt en stond bij de benzinepomp.Hij belde me op dat hij niet betalen kon. Dat kon niet want er moest genoeg saldo op staan......lekker lullig.Ik vind dat de ING wel veel storingen hebben
Kun je er vanuit gaan dat dit zich vanzelf oplost of is het handig om bij problemen melding te maken bij ING? Hier ook flink wat geld verdwenen namelijk, kwam net wel in mijn account en zag dat er ook allemaal transacties dubbel zijn afgeboekt.... :x
Hmm irritant, ik wilde kijken of het bij mij ook mis is, maar zowel mobiel bankieren als Mijn ING is niet bereikbaar momenteel :x