Hallo! Welke babyfoon hebben jullie? Ik oriënteer me een beetje, maar de betere vind ik echt ontzettend duur! We wonen in een appartement dus camera en een erg dure babyfoon hoeven we niet, belangrijkste is dat er geen ruis is en hij niet telkens uitvalt. Tips zijn welkom!
Hoi Wij hebben een babyfoon die wij aangekocht hebben bij HEMA (http://m.hema.nl/winkel?fh_location=%2F%2Fnlhema%2Fnl_NL%2F%24s%3Dbabyfoon%2Fpnl_product_type%3E%7Bbooks%3Bshop%7D&fh_view_size=24&fh_secondid=pnl_35598010). Wij zijn er echt super tevreden van! Makkelijk in gebruik, zowel met snoer of met batterijen te gebruiken, kan van op afstand muziek aanzetten, ingebouwde thermometer, je kunt het geluid uitzetten en dan zie je enkel lichtjes (rood indien de baby bv hard huilt), ... Prijs kwaliteit zeker een aanrader wat mij betreft! (Wij hadden eerst een exemplaar van Alecto maar hebben die in de vuilbak gedaan! Was echt niks waard! Werkte maar voor de helft!)
Wij hebben 2 verschillende babyfoons van Avent. Ideaal. We hebben ook Alecto geprobeerd maar die stoorde zo ontzettend. Waardeloos. Mocht een van de twee stuk gaan dan kopen wij er voor ons tweede kindje weer een Avent bij. De eerste, meest basic Avent, kochten we via marktplaats. Doet het nog steeds prima
ik had bij eerste kind de alecto dbx 85 en die was super. Wilde die nu weer kopen maar nu hebben ze die vernieuwd en is het de dbx85 eco en daar lees ik heel veel slechte verhalen over. Daarom op zoek gegaan naar een andere en kwam op de dbx88 eco uit, en die van de hema is precies dezelfde qua functies vormgeving etc. trouwens ook vergelijkbaar qua prijs. hema kost 75 euro en dbx 88 ook 77 meen ik. maar die van hema is mint groen en dbx lichtblauw. ik vond die van de hema mooier en tijdens een aanbieding met 15 procent korting gekocht. let wel de babyfoon van hema verkopen ze alleen online. tweede beeb is nog niet geboren dus helaas nog geen ervaring
Ik heb de mint groene van de Hema besteld. Van 74.95 nu 59.-, plus korting van 10.- nog er af. Heb hem voor 49.-, mooi prijsje
Ik heb m ook meteen voor 49 euro besteld haha! De Hema babyfoons gaan ineens hard door dit topic! :-D
Ik keek online "kortingcode hema", vond daar iets dat als je minimaal 50 euro had, er met die code nog eens tien af ging. Was maar paar dagen geldig.