Op een verkeerd knopje drukken.....

Discussie in 'De lounge' gestart door FairyLaughs, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Pff, ik was net op facebook aant kijken naar de profielen van mijn exen en hun vriendinnen ( zit op mijn ipad) en volgens mij heb ik er net 1 uitgenodigd als vriend..

Iets wat helemaal niet de bedoeling was, want ik wilde eigenlijk alleen maar stieken neuzen... Haha

Hebben jullie ook wel eens zoiets gehad?

2. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Hahaha ja ik!! Hij had me nog geaccepteerd ook. Had ik het maar nooit gedaan, kreeg een hele liefdes verklaring. Bah!

3. HopeFaith

Oh ja en via de ipad is k.. je moet zorgen dat je zoveel mogelijk links op de naam klikt. Anders nodig je iedereen uit waar je kijkt.

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    je kan een uitnodiging ook annuleren.

Ik heb wel eens dat ik per ongeluk op de spam knop druk haha

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ja hij heeft me nu geaccepteerd, maar hij heeft een vriendin gelukkig dus die liefdesverklaring zal ik niet krijgen haha

6. HopeFaith

Wees blij, heb 'm lachend voorgelezen aan mijn vriend :D Waarna ik een foto op fb heb geplaatst van ons samen met daarbij mijn hartje van een schatje... Hoe lullig van mij *gniffel*.

7. Jel

Jel Niet meer actief

Je kunt je uitnodiging inderdaad intrekken.

Ik heb weleens gehad dat er een heel ernstig bericht stond van iemand op fb en daar kwamen reacties op, en tijdens het scrollen drukte ik per ongeluk op 'vind ik leuk' bij zo'n reactie, van een vreemde nog wel. Heb gelijk gedrukt op 'vind ik niet meer leuk'. :) Volgens mij krijgt die persoon dan wel een melding dat ik het leuk vond.... ;)

Ook had ik zelf een keer een serieus bericht erop gezet, dat het een jaar geleden was dat mijn *dochter overleden was geloof ik, en toen klikte iemand ook op 'vind ik leuk'. Ik vond dat zo ongepast. Maar dat kan ik dan volgens mij niet weghalen.

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hahahah hart in je keel och jeetje wat een drama.. Ik kijk nooit op de pad vanwege dat soort grapjes hahaha

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja hier ook al gehad daarom durf ik niet meer te speuren op facebook haha
    maar het is zo leuk om bij je exen of oude bekende even te neuzen :D

10. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Haha... Het had mij kunnen gebeuren. Ik zit ook altijd rond te neuzen in profielen van exen, aardrivalen, vroegere scharrels en verwaterde contacten. :D Iedere keer weer ben ik als de dood dat ik iets aanklik wat niet de bedoeling is, maar de nieuwsgierigheid wint het van me en eens in de zoveel tijd moet ik gewoon weer even speuren naar updates uit deze mensenlevens :p.

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Had ik toevallig eergister ook! alleen dan was ik diegene die een verzoek kreeg haha heb hem geaccepteerd en diegene wist niet hoe snel ie mij weer moest 'ontvrienden' :D

Zelf ben ik ook altijd als de dood dat ik erop druk hahaha

12. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Ohh dat heb ik al vaak gehad zeg :(
    Krijg ik ineens een melding dat iemand mijn vriendschapsverzoek heeft geaccepteerd terwijl ik die gene niet ken haha en die vind ik leuk knop heb ik ook al een paar keer per ongeluk ingedrukt!!

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik had het laatst andersom, een wild vreemde had mij uitgenodigd en ik heb gewoon op accepteren geklikt, ik zit op verschillende forums dus het kon iemand daarvan zijn, even gekeken wat de connectie kon zijn maar daarna er dus weer afgegooid omdat we geen connectie hebben :D

ook heb ik een keer gereageerd op een foto die een voor mij vreemde man geplaatst heeft.:) Mijn zus stond op die foto en zij heeft alleen maar op "like" gedrukt. (de foto is van 1 van haar zumbavrienden) maar ik heb er een heel verhaal van gemaakt :D

14. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Dat vind ik ook best rot af en toe inderdaad, dat er staat vind ik leuk, had liever een respect knop gehad

15. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Toen m'n vader net op fb zat en ik er nog geen donder van snapte heb ik per ongeluk al mijn vrienden voorgestelt aan hem (of net andersom) en de meesten hebben zijn vriendschapsverzoek geaccepteerd...

16. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Oei, dat lijkt me erg! Haha.. Maarre leuk dat jullie nu vriendjes zijn? ;)

Ik kijk zelden op profielen waar ik geen facebook-contact mee heb, dus ben er niet zo bang voor.. Wel heb ik ook wel eens 'vind ik leuk' aangeklikt, gebeurt heel vaak met i-Phone, bij een minder bericht. Niet heel erg, maar bijv iemand die ziek was of naar het ziekenhuis moest.. Gewoon 'vind ik niet meer leuk' aanklikken en een berichtje erbij: Oeps, niet leuk natuurlijk! Meestal liken anderen dat berichtje dan weer haha..

17. prettymum

prettymum Niet meer actief

Ik zie dat zo vaak gebeuren, dat mensen iets liken dat echt heel erg is. Ik probeer dan te snappen wat er in zo iemand omgaat. Is FB dan zo'n automatisme geworden dat je stopt met nadenken? Ik kan me voorstellen dat je dat erg vond toen. Maar je moet maar denken, zulke mensen denken gewoon echt niet na...

Deel Deze Pagina