goede morgen dames heeft iemand ervaring met de bebeqo kinderwagen we kunnen een hele mooie overnemen voor een leuk prijsje maar ken de wagens niet
Ik heb ongeveer 5,5 jaar geleden een bebeqo gehad. Ik had toendertijd niet zoveel te besteden en vond dit een mooie kinderwagen voor niet al te veel geld. Maar ik zou er nu nooit weer voor kiezen. Het was echt een stroeve kinderwagen die totaal niet lekker liep. Maar goed dat was 5,5 jaar geleden. Hoe de kinderwagens van bebeqo nu zijn weet ik niet.
Toevallig hebben wij hier ook een mooie van gezien. Gaat hem waarschijnlijk wel worden, maar kan je nog niet zeggen of ie fijn is 😉
dank jullie wel dames voor de reactie,s inmiddels heb ik mijn oog laten vallen op een bugaboo weet iemand misschien welk type dit is en is 120 euro een mooie prijs ? de wagen ziet er zo op het oog nog keurig uit en er zit bij - Reiswieg - Voetenzak - Regenhoes - Wandelwagen inzet - Boodschappentas van bugaboo - Meerijd plankje Bekijk bijlage 454876
Is volgens mij de frog. Is een oude wagen, maar ziet er nog mooi uit inderdaad. Ik heb zelf een cameleon 3 en nu een donkey gehad en ben altijd erg tevreden geweest over de bugaboo. Zou goed kijken of de stang nog te verstellen is (klipjes gaan nog wel eens kapot geloof ik) en of de rem het nog doet!
thanks boommm ! ik geloof dat als het de frog is dat de duw stang niet verstelbaar is ? dat hij al oud is is op zich niet erg als hij nog maar in orde is ik ga sowieso op die puntjes letten