Elsevier.nl - Cultuur & Televisie - 'Muziekzender TMF stopt in voorjaar met uitzenden' Het is dus niet zeker of het waar is maar de geruchten gaan... Vindt het niet jammer als ik heel eerlijk ben. In de tijd dat ik nog veel TMF keek was het nog leuk en was het nog een muziekzender (met o.a Fabienne,Isabella,Sylvana en Wessel van Diepen) Tegenwoordig zonden ze meer crap uit dan muziek net zoals MTV. Van mij mag The Box wel weer terug.
Ik ben er ook niet rouwig om. Inderdaad in de bgin tijd was tmf nog leuk. Moet zeggen dat ik het nu echt nooit meer kijk.
Ik kijk het vrijwel nooit meer, dus zal het niet missen. Maar dat is idd voornamelijk omdat je het net als MTV geen echte muziekzender meer kan noemen. Bij een muziekzender verwacht ik net als op de radio de hele dag muziek. Niet allerlei vage programma's tussendoor. Wat dat betreft mag The Box idd wel weer terugkomen
Haha, wel grappig dat wij als twintigers en dertigers zeggen dat TMF niet meer zo leuk is als vroeger... Zou dat aan TMF liggen of aan onze leeftijd?
Heel toevallig had ik het eergisteren eens opgezet. Ik was aan het poetsen en ik dacht och ik zet tmf eens op, daar draaien ze altijd wel leuke muziek (dacht ik) maar in die tijd dat ik hem op had staan, en dat was echt een uurtje of 2 heb ik misschien 6 liedjes gehoord. En de res allleen maar onzin programma's Vroeger was het altijd super leuk om te kijken. En ik vondt de Tmf awards altijd geweldig. Komt dat trouwens nog ooit? Nee ik ben er ook niet echt rouwig om.
Ja, zat er aan te komen he? Ik vond het vroeger ook zoveel leuker .. ging elk jaar naar de TMF-awards! Was een geweldige tijd! Nu is het een en al bagger!!
Ik kijk alleen zo nu en dan TMFnl. Dat is nog leuk. Voor de rest vind ik TMF pulp. Kijk veel liever VH1
Ik denk dat ik gewoon OUD ben Maar.. een jaar of 6-8 geleden keek ik nog heel regelmatig. Ik ben er dus niet rouwig om
Dat vond ik ook een gewedlige tijd, en ook echte leuke VG's . Ik heb al jaren niet meer gekeken eerlijk gezegd.
Ik vind het ook niet erg. Ik kijk er namelijk nooit meer naar... In mijn tienerjaren keek ik er wel altijd naar, toen nog met Fabienne, (T)Dooske, en anderen... Ik denk dat het ook meer voor de puberleeftijd is. En dat vele twintigers en dertigers er helemaal niet meer naar kijken.
Ach wat jammer nou...NOT. Sowieso zouden ze TMF en MTV eens goed moeten censureren en flink wat programma's/videoclips moeten schrappen. De troep die er af en toe op die zenders voorbij komt is echt niet om aan te zien. En de invloed die het op pubers heeft wordt volgens mij echt onderschat.
Ik heb het altijd een stomme puberale zender gevonden, opgeruimd staat netjes. En dat terwijl ik MTV wel heel leuk vind en veel naar kijk.. Al mogen die wel eens wat nieuws uitzenden ipv dezelfde Jackass troep al 10 jaar lang.
Ik vind het ook niet erg. Vroeger keek ik het vaak, altijd de dag top 5. Was super Maar nu vind ik er ook niets meer aan. Ik las trouwens net in hetzelfde bericht dat er weer een KinderNet komt. Met Boesboes en Ovide dan graag