ik zou heel graag naar de uk gaan maar vind het toch in totaal wat erg prijzig. Ik twijfel nu wel erg of ik staan of zitplaatsen moet nemen.... Als alles meezit en ik zou zwanger worden volgende ronde ben ik hoogzwanger in juli. dan zouden zitplaatsen natuurlijk wel fijn zijn. Maar ik vind zitten niet zo leuk, het heeft veel minder sfeer vind ik. Dus dan toch maar voor staanplaatsen gaan en de gok nemen dat ik voorlopig niet (hoog)zwanger ben dan.... Pffff, moeilijk. Wat zouden jullie doen??
ik ben ook aan t denken omm naar het concert te gaan. Was vroeger echt MEGA fan Ben een paar jaar geleden ook nog naar de BSB geweest in Hasselt. Zo leuk, alle fans waren mijn leeftijd (rond de 30). Heb echt 'm'n longen uit mijn lijf meegezongen, echt jeugd sentiment
Gaan jullie kaarten kopen straks?? Ik sta overal al aangemeld en de telefoonnummers voor mijn neus....hoop zoooooooooooooooo dat t lukt!!!!!!
ik kom er nog steeds niet doorheen ! Eeerst zei die dat ik in de wachtrij stond en nu liep ie vast fout op de server:x
Dat balkje staat bij mij 1-2 cm van het einde maar iedere keer gaat ie een tikkie terug en weer vooruit sta al 7 min in de wachtrij 8)
Vroeger stond ik gewoon in de rij voor het postkantoor. Dat waren nog eens leuke tijden en een lol wat we hadden Nu eenzaam en alleen achter de pc en de website kan al die meiden niet aan