ja maar 428 is recht tegenover het podium en ja er hangen toch grote schermen mij gaat het ook om de sfeer
ik weet wel met de sfeer enzo maar ben gewend om te staan dus wil wel een beetje goed zicht vorige keer bij take that gezeten en zicht van opzij en vond het een stuk minder heb nu 401 waar vind ik nu waar ik dan zit??? help!! zie het al weer achterin zoek nog ff verder xxxxxxxxxxxxxxxx
ik geef het op voor 150 euro ga ik niet achterin zitten wens jullie allemaal veel plezier!!!! xxxxxxxxxxxxxxx
Jaaaaaa ik heb ze !!! 428 rij 1 !!! kaartjes van 45 euro ! hier kan je zien waar je zit Take That - Progress Live 2011 Concertkaarten - Amsterdam ArenA Amsterdam Zuidoost, Nederland
Pff wat een gestress............maar hier zijn de staanplaatsen binnen Uiteindelijk is t mijn zusje gelukt...zoooooooo blij nu!
Wij hebben besloten voor de vip bussiness tickets te gaan, wel duur maar ik ben liever zeker van mijn plaats.
Prima, maar de goede kaarten waren al niet meer beschikbaar en ik verdom het om ergens achterin te gaan zitten en niets te horen cq zien. Staan is helaas voor ons geen optie en rolstoelplaatsen zijn 9 van de 10 keer K*T.
Hoi Meiden, Het is me toch nog gelukt om kaartjes te krijgen. Vanmorgen kwam ik er niet door en moest jammer genoeg na een uur al weer weg Me vriendin die ging net nog kijken en ja wel er waren nog veldkaarten Ik dacht dat gaat niet meer lukken maar we hebben toch een beetje geluk vandaag Groetjesss jetje
Joehoe! Ik ga ook! Vanmorgen kwam ik er niet tussen en mijn internet viel steeds weg! grrrr...rot ZIGGO Mijn ma kwam er ook niet tussen! Ik baalde al, maar helaas, zo is het nu eenmaal. Maar............ Ik ging nu net kijken en ik heb gewoon 2 kaartjes hoor! 2 veldplaatsen! Heb ze zelfs al uitgeprint! Joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga met een vriendin, even back tot the 90's! kus miek
Miek, Leuk dat je toch nog kaartjes heb. Ik kwam er vanmorgen ook niet tussen. De site was een beetje overbezet door al die dolle dames Ik heb ook veldkaarten, zal naar je zwaaien Zijn er nog meer meiden die later toch nog een kaartje hebben kunnen bestellen Groetjessss