heb gezocht, maar kan dit onderwerp nog niet vinden, sta er van te kijken..ik ben toch niet de enigste hier die gister helemaal uit haar dak is gegaan in de arena???? Gister dus Take That! Helemaal top! Robbie een mini concert in zijn up, met z'n alle de oude liedjes jaja, back tot the 90's! Jeugdsentiment! Wie is er ook geweest? Kan maar 1 ding zeggen.. Jeempie, wat zijn die mannen goed opgedroogd zeg! Wat waren ze lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik had 2 kaartjes,maar kon niet! heb ze zo weg kunnen gooien. P.s had ze wel te koop aangeboden, en aan vrienden willen slijten,maar niemand wou.
Ben er ook geweest. Idd geweldig. Vond het mini concert van Robbie erg leuk. Als je bedenk hoeveel moeite ik gedaan heb om een aantal jaar geleden kaartjes voor zijn concert te krijgen, was dit wel een hele makkelijke toegang tot zijn optreden. Vond hun met zijn 5-en ook erg leuk. Jammer dat de Pet Shop Boys niet erg gewaardeerd werden.
ha toch nog! Ja Robbie blijft toch de entertainer! Jeempie wat een lekkere vent is dat hahahaha Ben 5 jaar terog bij zijn concert geweest en 3,5 jaar terug bij Take That in Ahoy. Hij weet ook meteen de hele arena mee te krijgen! Vond ze met z'n vijven iets minder, maar zeker wel leuk!
Ik was er ook! Gelukkig zitplaatsen, want vind dat geduw bij staanplaatsen helemaal niks.... Wat een superconcert, he?
Het was geweldig! Ik was vroeger helemaal gek van Mark, maar toen Robbie op kwam WOW wat een show! Geweldig, het dak ging er echt af! En die oude nummers *zwijmel* terug naar mijn jeugd...
Jaaaah ik was er ook, zitplaatsen. Wauw, wat was het gaaf, ik heb alweer de hele avond zitten you tuben om van alles terug te kijken. Ik ben er gister gelijk weer goed aan herinnerd waarom ik ze 15 jaar terug zo waanzinnig vond! Ik vond Robbie altijd de leukste, maar ik vind ze nu allemaal wel heel erg bijzonder lekker opgedroogd Alleen jammer van de waardeloze parkeermogelijkheden en choas die daarbij ontstond. Wij kwamen uiteindelijk pas binnen bij de laatste 2 minuten van de pet shop boys
Ik ben ook geweest gister, maar ben dan ook een mega fan van tt en van Robbie en ga naar alle concerten. mijn man is gister ook voor het eerst een keer meegeweest. was echt super. hadden lekker een hotel geboekt en vaochtend weer gauw naar huis om naar onze eigen robbie te gaan.
Ik ben ook geweest met mijn vriend en wauw ik heb genoten.. Vond ze allemaal erg lekkerrr opgedroogd en ik blijf fan van mark haha. Vriendlief is zelfs om voor de muziek en heeft inmiddels al t een en ander gedownload.. (nu op de achtergrond ook weer de muziek haha)
Ik ben stikjaloers op jullie, wilde ook wel maar kon niemand meekrijgen, snif, snif..... Heb gisteren ook even op youtube gekeken, zag er vrij gaaf uit!!!
Jaaaa het was gaaaf he!!!!! Wat zijn ze lekker hahaha... Wij hadden staanplaatsen. Wat is Robbie geweldig zeg. Dak ging er van af!! Dan te bedenken dat we bijna niet binnen waren gekomen. Onze kaarten waren niet geldig en moesten ze omruilen bij ticketservice. Daar aangekomen moest ik me legitimeren. Die had ik natuurlijk niet bij me, dit verwacht je niet natuurlijk. Ze kon niets voor me doen, waarschijnlijk is mijn mail gehacked en hebben ze de kaarten kunnen onderscheppen. Ze vroeg naar mijn mail-adres en zag dat er idd 2 kaarten op besteld was, maar dat was niet voldoende. Toen mijn vriend en ik alle twee tegelijk ons adres op noemde was ze kennelijk overtuigd. Pfffff nooooitt meer e-tickets voor mij. Stuur ze maar lekker op. Hele goede service van Ticketservice!!!
ahh! dus toch veel fans! Ik vond mark vroeger ook de leukste, maar moet eerl;ijk zeggen dat ik hem nu toch wel een beetje ielig vond, enne....hij had een verschrikkelijke onderbroek aan! hahahah Ik vind Gary eigenlijk het best opgedroogt! Jeempie wat een vent! Ja en robbie natuurlijk,maar die vent heeft gewoon alles! hahahahah
ik ben maandag ook geweest samen met een vriendin wauw!wat een geweldige show! ik was vroeger fan van take that en vond robbie het leukste toen robbie opkwam ging heel de arena plat...geweldig! ik vond het super dat ze ook wat oude nummers zongen...heb lekker mee kunnen bleren wij hadden zitplaatsen en een super goed uitzicht!
Ik kon er dit keer niet bij zijn zo jammer haha *jaloers* had ook willen gaan! Heb ze wel een paar jaar geleden voor het eerst in de Ahoy gezien toen Howard ziek was en dus met zijn 3-en daar stonden op te treden. Had wel pijn in mijn voeten we hadden staanplaatsen maar dan ook echt vooraan! Was het moeite wel waard hoor Ik ben van begin fan van ze (was dus nog kind) en ben nu net 27. En vooral Mark Owen waaaaaah ging helemaal uit m'n dak vroeger toen was echt een super fan. Alle dans pasjes uit onze hoofd (mijn zus en ik danste ze na de hele avond) video's kijken keer op keer haha nou echt wij waren gewoon Take That verslaafd. Mijn zus was dan wel een Gary Barlow fan. En posters aan onze muur joh, boeken, tijdschriften, cd's pffff whahaha noem het maar op. Kan hier oneindig over lullen maar dat doe ik maar niet. Take That is een echt jeugdsentiment! Oh trouwens.. mijn ouders waren stiekem ook fan van hun als ze 'Back for good' horen bijvoorbeeld met kerst hoor je die vaak op Sky Radio gaan ze helemaal mee zingen die vonden ze ook zo geweldig vroeger.
Ik ben ook geweest, wat was het gaaf! Wat een special effects zeg! Robbie was gewoon wauw! We stonden 1e rij, dus hadden goed zicht EEn foto van Roobie die ik gemaakt heb Bekijk bijlage 168319