grr jaloersss.. je stond ook aardig dichtbij of niet?of kon je goed inzoomen? ik zat op de 2e ring ergens linksachter..dus aardig hoog.. al konden we t wel goed zien via de schermen en als ze op t kleine middenpodium stonden
ik heb er heeeel veeeel gemaakt! 570! maar ze zijn natuurlijk niet allemaal even goed ik heb ook nog een stukje gefilmd van robbie. ik heb alles op hyves gezet dus als iemand ze wil zien stuur me maar even een pbtje
jaaaa leuk dit topic haha, ik ben ook geweest samen met mijn zus, was echt helemaal super! ik prsoonlijk vond de petshopboys echt vreselijk, zo niet mijn muziek hihi... sorry! wij stonden een parkeergarage 5 a 10 minuutjes hooguit lopen vd arena, doen we de volgende keer echt gewoon weer, konden zo uitrijden na het concert en zo weer op de snelweg, geen gedoe met afgezette wegen oid. en we hadden van te voren al parkeerkaart gekocht via internet, helemaal super!! gary was altijd mijn favo, nu nog hoor, maar robbie is toch ook wel helemaal te gek, we hebben echt genoten maandag!!!
Mooie foto's zeg! Mijn zusje heeft ook foto's gemaakt, maar dat is weinig gewordne....Wij zaten in vak 123, rij 22.
Damn! Janineke wat een vet goede foto's! Als ik dat zo zie allemaal, voel ik me groen aanlopen en baal ik als een stekker dat ik toch maar geen kaartjes had gekocht, ook al was het wat verder weg geweest. ik hoorde dat Robbie na deze tour weer in zijn 1tje verde gaat dus nog zo'n kans zit er niet meer in denk ik
jakkes he glimworm, dat gevoel heb ik dus ook nu. voor ons ook beetje ver weg, en toch wel duur, en en en.. paar jaar terug met zn 4-en wel geweest. maar als ik nu deze foto;s allemaal zie..ze zijn zo leuk!! dus dan worden we samen een beetje groen..
Pfff, nou dat hoop ik niet hoor, ik vindt ze met hun 5en het allerbest. Totdat er niks definitiefs over gezegd wordt, ga ik maar uit van het goede en dat is dat ze gewoon weer lekker samen blijven en dat er nog veel meer van deze waanzinnige concerten komen
jeempie..ikke jaloers! Ik dtond vrij vooraan bij het middenpodium maar zo dichtbij als Janike...grrr..jij heb hem gewoon aangeraakt! Ik maakt al een grapje bij mijn man, dat hij wel TV moest kijken, want idan kon hij me op het podium zien zoenen met robbie! hahahahahahahah Robbie alleen of take that..ik ga zeker weer heen als ze komen!