Pfff.... even mijn frustratie uiten. Ben hard bezig mijn figuur terug te krijgen en zwemmen is ideaal voor mij. Maar nergens is er wat open om banen te kunnen zwemmen deze week! :x Dordrecht niet (er is wel 1 buitenbad, met buitendouche, ben gek zeker) Zwijndrecht niet Sliedrecht niet Papendrecht niet Alblasserdam niet Gaat toch nergens over, alsof ik de enige ben die graag banen trekt op een doordeweekse avond. Nou mensen, als iemand nog wat weet hou ik me aanbevolen....
's avonds zijn volgens mij altijd de trainingen. Ik denk dat je voor gewoon baantjes trekken naar de ochtenden moet kijken. oh ... ik zie dat het binnenbad van de Hooght in papendrecht dicht is vanwege onderhoud ... misschien toch naar het buitenbad?? Echte die hards doen dat wel (vroeger vaak getrained in het buitenbad, valt reuze mee qua kou hoor ...)
Ik zou hiervoor gaan, dan. Waarom niet? Als je eenmaal in dat water ligt, is het prima te doen. Wij hadden vroeger altijd schoolzwemmen in een buitenbad, maar ik vond dat altijd juist heerlijk! Beter dan zo'n benauwde chloorlucht En dan thuis lekker ff douchen en warm worden, hahaha!
achter mijn huis (paap) ligt nog wel een sloot, 24/7 geopend.. nee geintje haha banenzwemmen is vaak in de ochtenden in zwembaden. De Louwert in HIA Banenzwemmen* Maandag en Woensdag 20.00-21.00**
de zwemclubs hebben allemaal vakantie nu hoor ! gorinchem kan je gewoon 4 avonden in de week banen zwemmen
kijk bij de zwemverenigingen; die hebben vaak speciale avonden die alleen voor leden toegankelijk zijn en ze je ook nog helpen je slag te verbeteren...kost ook niet zoveel hoor...
vanmorgen kon je gewoon banen zwemmen in Dordrecht hoor Van 5 juli t/m 16 juli zal al het banenzwemmen plaats vinden in het recreatiebad 21 juli t/m 23 juli is het zwembad gesloten i.v.m. de eurogames
Het is iets verder weg, maar ligt niet ver van de snelweg. Ze hebben ook 2 avonden in de week banenzwemmen. Zwembad IJsselmonde | Zwembaden | Rotterdam Sportstad
lekker in het buitenbad!!! Komt de stoom dan vanaf en na 2 baantjes goed door zwemmen, krijg je het vanzelf warm. vind/vond dat altijd heerlijk... koude douche en dan in het water duiken
je kan toch gewoon banen zwemmen op de sportboulevard? Ik ga er vanavond gewoon heen in elk geval.. Wou je mee?
Haha ik zie het al ik ben te kieskeurig.Ik douche graag even goed en was mezelf, anders vind ik het erg vies hihi. En buiten douchen lijkt echt wel te koud..... Voor de duidelijkheid, ik heb het over de avonden. Ochtenden en overdag heb ik wel gezien maar gaat beetje lastig met 2 kinderen. corina, Louwert is van sept t/m juni op ma en woe. stroopie, ridderkerk heeft ook niks savonds.... nelta, bedankt!! Die ga ik onthouden voor de dinsdag! marilouise, gironchem is dicht t/m eind deze maand maar ik ga het onthouden voor daarna! Dankjewel.
hmmm zie nu inderdaad als ik hun schema kan ontcijferen dat ze waarschijnlijk dicht zijn vanavond... hmmm ik bel ze denk ik maar even, snap er niks van... je kan van 19-20u banen zwemmen bij de Dubbel
@Baylee weet niet of het officieel banenzwemmen heet maar er is dan zo'n stuk van het recreatiebad afgezet waar je baantjes kan trekken, dat andere wedstrijdbad is dan wel dicht. Maar het was dan wel rustig dus had er niet echt last van.
owke lekker hoor ! Ik vind het recreatiebad in Dordrecht zooo heerlijk warm Nou ben benieuwd of jullie nou nog gaan zwemmen vanavond !
cowgirl, de dubbel heb ik gekeken maar je kan er buiten zwemmen, is op zich wel okee maar je kan dus alleen buiten douchen.... Ga jij vaker op woensdag dan op de sporetboulevard? Ohh als dat zou kunnen ga ik zeker weten!
trouwens hier in zwijndrecht is het wedstrijdbad gewoon elke dag open hoor 10-18 u en weeken tot 17 uur En in het wedstrijdbad zwemmen ze altijd baantjes alleen het water is ijskoud haahaa
Weet niet of je dit te ver vind maar op di en do van 17-19 kan je banenzwemmen bij de Inge de bruin zwembad in barendrecht
@deelight je kan ook binnen zwemmen hoor bij de Dubbel, wij doen er babyzwemmen. Ik ga vaker op woensdag naar de sportboulevard, ik kan niet tijdens het "officiele" banenzwemmen. Ik vond het wel te doen. Maar nu kan het pas weer na 13 augustus blijkbaar