Bam! In een keer...een huilbui Was aan het poetsen en hoorde op de radio dit nummer...niet even snikken of een traantje weg pinken...nee echt een serieuze huilbui! Heb het liedje vaker gehoord en vind het heel mooi maar soms...pfff Zou nu 26 weken moeten zijn en heb helaas nog nooit een kloppend hartje gehoord Vraagt mn vriend onder het eten of ik had gehuilt, zag die aan mn ogen... Ik zo ja door een liedje Laat me raden zegt die Dat ene liedje met het hartje van een kindje?! Ja... Ik zet dit liedje altijd af, vind der niks aan Ik zo vind je der niks aan of doet het je pijn? Tranen in zn ogen zeiden genoeg
Ooh, ik werd serieus een beetje verdrietig hiervan... En daar zit ik dan, met een klein brokje in m'n keel, te bedenken wat ik kan zeggen... Vind het heel erg voor je/jullie. Toen ik het liedje voor het eerst hoorde (bij Carlo en Irene speelde hij het live) zat ik ook echt met tranen in m'n ogen. Volgens mij hebben we wel eens eerder in een topic gepraat, maar wat was er ook alweer precies mis gegaan bij jou? Verder denk ik dat het helemaal niet verkeerd is om er af en toe flink verdrietig van te zijn hoor. Hoe vervelend dat ook is. Kun je er wel goed met je vriend over praten? Knuffel voor jou
ooh meis ik zit hier te huilen door jouw post. Bah, ik hoop dat je het een soort plekje kan geven en dat je het wel een keer mee mag maken dat je wel een kloppend hartje hoort.
Dank je wel dames Ik was 9 weken zwanger, nergens last van...geen buikpijn geen bloedverlies, had opgezette borsten, al een darmenbuikje maar toch leefde het niet meer. Gestopt bij 8 weken. We kwamen er achter bij de eerste echo. Hadden al cadeautjes in de auto liggen om direct daarna naar de opa's en oma's te gaan...helaas waren die niet nodig. Ik heb het er heel moeilijk mee, zit nu ook in de ziektewet (ook door andere privezaken) maar ik word maar niet ongesteld na de curettage. Iedereen zegt, laat het los...hoe doe je dat? Mijn grootste angst is geen kindjes kunnen krijgen. Maar je kan wel zwanger worden! Ja daar heb ik wat aan, het kindje moet ook kunne groeien en leven Mijn vriend heeft me heel erg gesteund de eerste weken maar nu heeft die het wat moeilijker. Ik merk aan hem dat hij even niks kan verdragen van babyspullen en nu dit liedje dan. Het is niet dat hij er niet voor me is maar weet niks meer te zeggen lijkt wel. Maar mijn verhaal is nog complexer...heb een provera kuur gehad maar nog steeds niet ongesteld. Onder die kuur heb ik een eisprong gehad (weet ik via ovutesten en gevoeld) en deze konden we dus niet pakken door die kuur. Nu is het afwachten of ik ongesteld word door het eitje (kan vanaf aankomende zaterdag) en als ik volgende week nog niet ongesteld ben ga ik de vervolgafspraak bij de gyn vervroegen. Zie dat jij ook een sterretje hebt elles? Peace gefeliciteerd met je zwangerschap!
Puzzelstukje, ik hoop dat het liedje voor jou een mooie betekenis heeft omdat het precies jou gezin is. Take you're time girl en you're father en sister is waiting for you!
Birds: ik kan me zo goed voorstellen dat het je grootste angst is om geen kinderen te krijgen. Dat lijkt me een enorm moeilijk gevoel. Maar dat het nu nog niet gelukt is zegt nog niet over de toekomst!! Ze kunnen zo veel tegenwoordig! Probeer hoop te houden. Dank je voor je lieve woorden. Ik word er ook emotioneel van. Maar dat komt ook door de situatie waarin ik zit. Is niet al te best, maar vergeleken met jou mag ik niet klagen. Zet m op!
Ik heb voor mijn twee gezonde kindjes ook een kindje verloren.. En ik had de eerste keer ook echt tranen die over mm wangen rolde.. Laat je maar lekker gaan soms, geeft niks! Knuffel voor jou
Puzzelstukje voor jou ook veel sterkte! Kleintje...thnx, voor iedereen die een kindje verloren heeft is dit een heel moeilijk nummer denk ik.
Jeetje meis, wat heftig zeg. En ook al cadeautjes gekocht voor de opa's en oma's, die dan niet meer nodig zijn.. Heb je het ze toen wel verteld? Ja bij ons is het ook mis gegaan. Wel vroeg hoor. Ik had licht positieve testen, 3 dagen achter elkaar. Heel duidelijk, maar wel lichter dan de controlestreep. Toen ik na het weekend, op maandag, wilde testen om te zien of ze donkerder werden, was het negatief. Terwijl ik zaterdag nog een positieve test had. Volgens de HA is het in een vroeg stadium mis gegaan. Maar omdat ik niet gebloed had, moest ik mijn mk afwachten. Deze kwam een paar dagen later. Inclusief vruchtje. Ik was op dat moment wel verdrietig, maar ook opgelucht dat het uit zichzelf kwam. Daarna werd ik niet meer ongesteld en kreeg ik ook Provera voorgeschreven. Op dag 62 ongesteld geworden.. Toevallig moest ik net met mn vriend even weg en zaten we in de auto. Hij was naar een klant geweest die hem had gevraagd hoe het ging en of we al getrouwd zijn en hoe het zit met kinderen enzo. M'n vriend had ook zoiets van.. Ja, wat zeg je dan op zo'n moment. Dus hij heeft het maar heel algemeen gehouden. Toen ik hem zei dat ik nu ongeveer 18 weken zou zijn geweest, en dat we (bijna) hadden geweten of het een jongen of een meisje zou zijn geweest, werden we allebei toch wel even stil... Ik denk dat zulke momenten heel normaal zijn... Wanneer was je laatste Provera pil? Want dan moet je binnen 10 dagen (volgens mij) toch ongesteld worden? Zit je daar zaterdag aan? Oh en ja, dat zeggen van: "Ah, maar je weet nu in ieder geval dat je wel zwanger kunt worden!", vind ik ook zo vreselijk.. Daar heb je echt helemaal niks aan. Als je ooit een keer wil praten of alleen maar even wil luchten, dan kun je me altijd een pb sturen, oke? Zou het vervelend vinden als je in je eentje verdrietig bent....
We hebben die dag van de echo iedereen verteld over de ma. Ik kan dat niet voor me houden en mn vriend ook niet. Heb heel veel steun gehad en nu nog van sommige. De cadeautjes heeft mn vriend door de auto gegooid maar waren niet kapot. Heb ze in het herdenkingsdoosje gedaan. Positieve testen en daarna mis is ook een heel klein kindje wat je verliest, ook heftog ja die weken dat je denkt, ik zou nu...pff ik hoop dat ik voor de uitgerekende datum weer zwanger ben mja daar ia niks van te zeggen. Ik klets in een topic mee met dames die allemaal in juni (en andere maanden) een mk/ma hebben gehad. Dat helpt me heel erg. Maar vind het heel lief van je vind t altijs leuk om mensen te leren kennen Ik zit nu op dag 114 ofzo...Laatste pil was op zaterdag (dat ik t niet meer weet) staat in handtekening hihi. Ik hoop dat jij ook weer snel zwanger zal zijn! En de rest ook natuurlijk
Ps voor de moderators... Volgens mij heb ik dit topic in het verkeerde vakje geplaatst. Als iemand het wil mag deze verplaatst worden naar miskraam, of waar die hoort
Oh ik zie het staan in je onderschrift ja. Jeetje, dag 114.. Word je niet heel ongeduldig? Maar heeft jouw ha niet gezegd dat je contact op moet nemen als je na je Provera kuur binnen een x aantal dagen niet ongesteld zou worden? Lief van je ik hoop voor jou precies hetzelfde. Je komt over als een lief iemand ... Ik hoop dat je je een beetje beter voelt en dat je wat hebt aan de meiden hier op t forum. En nogmaals, je kunt me altijd een berichtje sturen
Meid wat voel ik met je mee. Ik heb ook een miskraam gehad, bij mij is het volgende maand een jaar geleden. Ook met 8 weken. Zoveel pijn en verdriet en ook zeker hier heel hard gehuild om dat mooi liedje. Ik heb de laatste twee maanden veel gedoe met mijn mentruatie en ook ik heb provera gekregen. In de bijsluiter staat dat je tussen de 3 en 7 dagen gaat menstrueren na het stoppen van de pilletjes. Nou bij mij ook mooi niet hoor. Bij mij duurde het 18 dagen ( zoiets) dus maak je echt geen zorgen, het kan gewoon nog komen. Ik weet je hebt er niks aan, maar ik wil je alleen even laten voelen dat je niet de enige bent en dat ik heel goed weet hoe je je voelt. Je mag me altijd pb-en als je even rustig je verhaal wil doen. Sterkte ! xx
Ik ben heeel ongeduldig, zeker in deze tijd. Maar toch wil ik even wachten wat dat eitje heeft gedaan en dat weet ik volgende week. Als ik woensdag niet ongesteld ben dan ga ik bellen. Gyn heeft niks gezegd dat ik moest bellen...moet in nov terug. Maar die ga ik dan vervroegen. Duim je met me mee datdat eitje toch zijn werk heeft gedaan en dar ik volgende week ongesteld word?