De Kameleonserie wordt hier (voor)gelezen. Grote favoriet! Zoon is 8, leest zelf nog heel moeizaam (wrs. dyslexie) dus lees ik vooral voor.
Op 1 Geronimo Stilton Op 2 Harry Potter Daarna De waanzinnige boomhut, Dolfje Weerwolfje, Heksje Lilly, Dummie the Mummy, boeken van Roan Dahl, Alice in Wonderland en Spiegelland, De waanzinnige tovenaar van Os, boeken van Astrid Lindgren, Pinkeltje. Op dit moment leest hij Baron 1898 van Jaques Vriens thuis en Harry Potter de vuurbeker op school.
Geronimo Stilton. De bibliotheek staat gelukkig vol ermee, hij heeft er in korte tijd denk ik al wel 10 gelezen ofzo.
Bij veel vriendjes van onze 8-jarige is leven can een loser favoriet. En dummie de mummie (ook mama ligt ermee in een deuk). Is ook net weer nieuw deel van uit. Zelf is hij vooral van de grijze jager serie. En de broederband. En archie greene En de gladiator.
Hier ook Geronimo Stilton door mijn oudste en mijn dochtertje van 8 leest graag dolfje weerwolfje en de boomhut serie. Die kunnen prima ook voor jongens volgens mij..
Ik kan dit ongeveer kopiëren. Aanvulling vanuit de boekenkast van mijn kids (ook enorme fans van HP, Paul van Loon en Roald Dahl): - dummie de mummie boeken - het leven van een loser/muts, - niek de groot, brokkenpiloot Enz
Geronimo Stilton, Dummie de Mummie, boomhut, Piraten van hiernaast, koning Eddie, Trubbel de Trol, veel Paul van Loon, Bat Pat, maar ook nog net zo makkelijk Pluk van de Petteflat
Hier een dochter, maar veel hetzelfde wat ik hierboven zie: - Dolfje Weerwolfje - De waanzinnige boomhut - Dummie de Mummie - boeken van Geronimo en Thea Stilton - Superjuffie - Informatieve boeken