Ja het is idd heftig ik vind het ook echt niet normaal maar ja het is haar kind he. Ze vindt mij en m'n vriend dan ook erg overdreven af en toe is zij er ook als Thyron daar is dan ben ik echt bang dat ze hem wat geeft. Maar ze zei van nee dat doe ik echt niet hoor, dus ik ga er vanuit dat ze dat dan ook niet doet. Om weer even op die Taksi terug te komen, mijn vriend heeft alleen die fles gegeven en niet nog eens gezegd dat hij geen taksi mag. Hij vind dat dat vanzelf sprekend is als iemand een fles roosvicee mee geeft Nou ik hoop dat ze het nu gewoon niet meer geven en als het toch doen da hoeven ze ook niet meer op Thyron te passen.
Dik van? Huh? Ik snap niet helemaal waar je de link legt daar behalve het woordje dik in diksap, een kind wordt echt niet dik van diksap, als je diksap aanlentg zoals het hoort is het een prima drankje voro kinderen, alle 5 mijn kinderen (ja ook die van 11) krijgen dat verdund met water en natuurlijk zitten er fruitsuikers in maar dat heb ik nog liever altijd als roosvicee waar witte suiker aan is toegevoegd. Mijn zoontje wordt morgen een jaar en hij heeft al een paar keer onze zelfgemaakte patatjes gegeten hoor, ik zou niet weten wat daar mis mee is, het is van aardappel en als je het in olie bakt is het best verantwoord, uiteraard zonder sausjes en zout, doperwtjes en appelmoes ebrij en hij smult hoor!
Ik wist niet dat er witte suiker aan roosvicee werd toegevoegd, maar ja als het niet te zoet gemaakt wordt kan he denk ik geen kwaad. Over die patat iedereen moet het uiteraard zelf weten maar persoonlijk vind ik het niet nodig om nu al patat te geven. Ze kunnen nog genoeg vette troep eten en Thyron is ook gewoon tevreden met een nijntje koekje of een stukje banaan! Maar dat is mijn mening. Dat kind van mijn schoonzus eet ook amper wat haar fruit en groente laat ze staan en ze eet een half broodje en 1,5 fles voor de rest wil ze alleen maar chocolaatjes en stukjes kroket. Tja hoe zou dat nou komen....
Het was als woordgrap bedoeld! hihhi, vandaar de emoticon: Kwam niet helemaal duidelijk over zie ik wel... Oeps!
@marsab, ik snapte je ergens wel, ik dacht al dat je het zo bedoeld had, maar voor een ander kan dat verwarrend zijn. @dientje, ik vind patat wekelijks voor een jong kind niet ok, laat dat duidelijk zijn, maar als ik zie wat er in o.a nijntje koekjes zit om maar even een voorbeeld te nemen, heeft een aardappel in patatvorm gesneden gebakken in verse olie toch mijn voorkeur. Dit is niet aanvallend bedoeld op jouw keuze voor nijntje koekjes, wat ik hiermee zeggen wil, is dat een pak koekjes met een lief bekend konijntje erop (speciaal) bedoeld voor baby's (zeggen ze) snel geaccepteerd wordt simpelweg door het imago dat het op heeft geroepen en je kijkt in de ingredientenlijst geef ik mijn zoon liever een versgebakken patatje af en toe dan 2 keer daags een nijntje koek. Als ze nu van Aviko een zak patat in nijntje of dora vorm zouden bedenken en er staan dingen zoals "rijk aan vitamine c" (vitamine c zit van nature in aardappel) en "goed voor de kauwontwikkeling" of whatever op dan zou een patatje ineens wel ok zijn, snap je?