Pfff raar lichaam!

Discussion in 'Zwanger worden' started by kleintje88, Jul 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Wij willen graag een broertje of zusje voor Esmay en ik ben gestopt met de pil...
    11 juli ben ik ongesteld geworden (na het stoppen met de pil ) en ongeveer 9 dagen later verloor ik weer wat bloed / slijm, rood bruinachtig! Ik dacht ach ja zal misschien nog wel een restantje zijn wat eruit moet.....
    Nu weer een week later verlies ik ineens weer wat bruin / rood slijm een flinke klodder, en ik heb al 2 dagen buikpijn!

Zal mijn menstruatie er aan zitten te komen alweer ?
    Mmmm mijn lichaam doet wel een beetje raar zo maar ja dat zal wel te maken hebben met het feit dat ik gestopt ben met de pil!

Iemand ervaring ermee ?

2. me83

me83 Niet meer actief

ik heb dat ook steeds ongeveer een week na me ongi. en dan altijd een paar dagen.. bij mij altijd voor me eissprong.. zal wel bij het ontpillen horen of bij je eigen cyclus.. succes iig

3. Dotty

Dotty Fanatiek lid

Jul 25, 2011
    1,882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik loop ongeveer gelijk met jou. Ik ben de 13e met de pil gestopt en ben de 20e ongesteld geworden, maar echt maar heel kort. Vrijdag was het weer over en heb ik het alweer gezellig gehad met mijn vriend, ;) . Maandag verloor ik een klodder met was roze en ik heb nu al vanaf dinsdag pijn onderin mijn buik (echt heeeel erg laag). Wat ontpillen wel niet met je doet. Het voelt alsof ik ongesteld ga worden, maar toch ook weer niet.

Ik vind het zo lastig om mijn lichaam weer te begrijpen. Oh ja, en ook zomaar een huilbui om niks gehad. Mijn vriend begreep er niks van, haha.

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

Jan 19, 2011
    4,337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik had het de eerste maand nadat ik gestopt was emt de pil ook! In mijn geval echt ontpillen..

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Oh ja ik denk dat het bij mij ook iets is in de zin van "cyclys weer een beet je op orde krijgen na de pil" want zwanger kan ik denk ik nog niet zijn! (dat de eerste x een ovulatiebloeding was en de 2de x een innesteling ? ) Anders moet die ene keer (tja mijn vriend heeft ineens weinig zin ? :O koud water vrees ? ) meteen een raak schot zijn geweest haha en zou mijn cyclus niet zo lang zijn....
    Maar daar geloof ik niet zo in!

Nou ja we zien het wel...

6. Dotty

Dotty Fanatiek lid

Jul 25, 2011
    1,882
    0
    0
    Zuid-Holland
    @kleintje88: Ik snap wat je bedoelt. Ik ga er ook echt niet van uit dat er in die eerste ronde al raak is geschoten. Dat lijkt me niet logisch. Ben benieuwd hoe snel jouw menstruatie op gang komt. Ik moet er nog even op wachten, maar als ik mijn buik zo voel kan ik me niet voorstellen dat ik er nog heel lang op moet wachten. Voor mijn gevoel kan het elk moment komen. Ik hoop dat het snel komt. Dan voelt daarna mijn buik misschien weer wat normaler aan.

7. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    had ik toen ook .... ik noem het ''ontpillen''...
    je lichaam moet zich ook weer herstellen, zonder de pil..

Share This Page