Geen levende cel....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Katootje, 7 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Mijn makker belt me niet. Wat wil je eerst vraagt hij: het goede of het slechte nieuws....
    Ik: eerst het slechte maar.....Nee, zegt hij, eerst het goede dan maar. Hij heeft de gyn. hier gesproken. We zijn daar vorige week Donderdag geweest voor een intake voor een vruchtbaarheidsonderzoek. Ik moest een van de drie eerste dagen van mijn ongi bloed laten prikken en sta daar 1000 angsten voor uit. Dat was het goede nieuws...ik hoef niet.

Het slechte: hij heeft zijn donatie Dinsdag ingeleverd. Er zijn wel zaadcellen gevonden maar alles is dood. :cry:
    Gezien mijn angst en deze uitslag gaan ze zich eerst op hem richten. Hij heeft in 2002 een sterilisatie gehad. Juli 2005 is deze ongedaan gemaakt. De uitslag was goed????

We hebben het hier alles over gehad samen. Wat te doen als....
    Hij gaf aan dat hij het wel heel erg zou vinden als hij mij geen kind kon geven. Wel of niet inseminatie van een ander.
    Wat nu? De tijd dringt, ik wordt morgen 45! Dus geen kadootje voor Katootje.
    Ik heb destijds gezegd dat ik er dan toch voor ga, ik wil graag een kind. Zelfs als het een eiceldonatie zou worden. (gebeurd gezien de leeftijd niet) Het kind groeit in mij, is daarom van mij. Voor hem zal dat anders zijn.
    Maar nu....dis is slikken meiden.

Karin...die er even helemaal doorheen zit.

2. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Wat een vreselijk nieuws !! Heb er nt veel woorden voor... alleen wil ik naar je toelopen en je de allerdikste pakkerd geven die er bestaat !!!
    Hoop dat jullie troost vinden bij elkaar en erover kn praten en ev via deze mogelijkheid nog kans maken om toch nog een wondertje te mogen verwachten ! Heel veel liefs xxx

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Oh lieverd,...ik weet eigenlijk niet precies wat ik zeggen moet....
    Maar ik voel heel erg met je mee....
    Ik wou dat ik je een hele dikke knuffel kon geven meis...maar dat moet dan maar een cyber-knuffel zijn....
    Wat ontzettend rot he, dat we al wat ouder zijn....je hebt daardoor zo weinig tijd.... :evil:

En wat vreselijk moeilijk voor je mannetje...wat zal hij zich schuldig voelen lijkt me...terwijl hij er niks aan kan doen.... :cry:

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    jeetje meid dat is ff slikken zeg...weet ff niet wat te zeggen behalve dat ik het verschrikkelijk voor jullie vindt, en me heel goed kan indenken dat je er ff helemaal doorheen zit...

sterkte meid

5. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik ren even naar mijn overbuurvrouw. Ze belt me net voor een kop koffie. Ze weet ervan, voelt ook veel aan en is de enige persoon die ik hier in tig kilometer ken. Wat een k*t situatie...

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Verschrikkelijk meis... wat een verschrikkelijk nieuws... Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik wou dat ik je kon troosten, maar ik kan niet meer doen dan je dikke cyberhug te geven en heel veel sterkte te wensen!

Ik hoop dat jullie steun vinden bij elkaar en de goede keuze kunnen maken. Ik wens jullie heel veel sterkte en succes!

Knuffel!!!

7. patrien

patrien Niet meer actief

o meid..............ik ben er even stil van..................

wat is dit een verschikkelijk nieuws.
    ik kan er even geen woorden voor vinden.
    een hele dikke knuffel en aai over bol vanuit het brabantse land

8. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    O, Katootje
    Wat vreselijk om dit te horen. Kan me voorstellen hoe je je voelt.
    Ook ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
    Denk er in ieder geval goed na of je in die medische molen wilt. En zo ja blijf dan posief.
    Ik hoop dat je wens uitkomt.
    Liefs

9. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Oh meid, wat sneu.... Ik vindt het zo rot voor jullie. Net als Stien, Sandra en smoekie weet ik even niets te zeggen. Ik zou je zo graag even willen omarmen...

Ik leef heel erg met jullie mee, en ik hoop dat jullie er gauw uitkomen.

10. Niet meer actief

Katootje,

het is om te huilen! Wat zul jij je beroerd voelen. Ik kan niets anders doen dan met je meeleven maar ik heb geen idee van wat je door moet maken.

Ik wens je sterkte en ik ga een kaarsje voor je branden in de hoop dat er een wonder mag gebeuren.

Aoife

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje Katootje...
    Ik ben er helemaal stil van...
    Wat een rotbericht voor jullie beide..
    Gezien ik het niet op een andere manier kan doen...
    Krijgen jij en je mannetje van mij een heeeele dikke cyber-knuffel...

Heel veel sterkte, en je weet het he...we zijn er voor je!!

Liefs Silla

12. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    jeetje katootje!!
    wat moet dit moeilijk zijn om te horen!!hoop dat er alsnog een wondertje gebeurd bij jullie!heel veel sterkte!!

dikke knuffel maloeke

13. Niet meer actief

Daar wordt je stil van..
    Als je zo,n groot verlangen hebt en je krijgt dit bericht.
    Wat je ook mag besluiten, ik wens je al het goede toe.
    Geef de hoop niet op meis...

Hielkje

14. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Dit zijn de berichten die je NIET wilt horen. Heel veel sterkte de komende tijd waarin jullie veel zullen moeten verwerken, bespreken en beslissen.
    Knuffel voor jullie allebei...

15. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Jeetje wat een nieuws!
    Ik heb er geen woorden voor

Een hele dikke knuffel van An

16. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey katootje
    ik weet net als de andere meiden niet wat ik moet zeggen. ik kan je alleen heel veel sterkte en toch veel succes wensen.
    dikke cyberknuffel!

17. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Katootje/Karin,

Wat erg om te horen. Hierbij een virtuele knuffel van mij.
    Ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen om de pijn te verzachten, maar volgens mij zitten jullie samen wel op 1 lijn dus dat is hier het pluspunt! :)
    Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat er toch nog iets op gevonden kan worden. Is jullie kinderwens wat later boven water gekomen dat jullie nu pas bezig zijn? Dit bedoel ik niet vervelend hoor.

Liefs,
    Velobabe

18. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @Velobabe. We zijn pas drie jaar samen. Hebben allebei een relatie achter de rug. Hij heeft drie kids van 9, 11 en 12 jaar. Ik heb er geen. Ook nooit gewild. Nu merk ik dat dit aan de relatie heeft gelegen. Mijn ex en ik waren vrienden, door wat nare omstandigheden bij elkaar gekomen en gebleven.
    Toen wij (mijn huidige partner en ik) elkaar in 2003 leerde kennen wilden we allebei geen kids. Hij had er drie en ik was ook de jongste niet. Dat gevoel voor kids is veranderd, en bij god wat wil ik het graag.

Dit is zo'n onverwachte wending. Ik had er vrede mee gehad (denk ik) als het aan mij had gelegen. Dan hadden we het kunnen afsluiten. Maar nu??? Wat kan nog, wat is de oorzaak. Momenteel weten we dat niet. Hij moet zorgen dat het dossier van zijn hersteloperatie in dit ziekenhuis komt. Dan krijgen we een vervolggesprek.
    Nu betekent het dat er voor mij dus mogelijkheden zijn. Eventueel KI. Maar hoe gaan we daarmee om. Kan ik hem dat aandoen. Een vriendin met in wezen een kind van een ander. Duizend gedachten....
    Ik accepteer voor 200% zijn kids, zijn in principe ook van een ander. Dit kind kent hij vanaf het begin, vanaf de inseminatie.
    Och meiden, d'r spookt zoveel door mijn hoofd. Daar zit ik dan met tig temp kaartjes, een persona en ovutestjes. Vergeet de zwangerschapstesten niet. Een slechte grap.
    Als dit verhaal door een ander zou zijn geschreven zou ik er mijn bedenkingen bij hebben. Wat is hiervan waar. Tja gezien de vele berichtjes al...

Jullie zijn onwijs lief. Zo geweldig jullie berichtjes te lezen.

Ik ga mijn thermometer maar eens even opbergen.

19. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Katootje

Ik ben heel blij voor je dat je nu in een goede relatie hebt.
    Zou me zelf ook geen raad weten met dit nieuws.
    En net wat je schrijft: Als je geen kinderen wilt is dat iets heel anders dan als blijkt dat het niet (zo makkelijk) lukt. Zeker als je er dan 100% voor gaat. Hopelijk kun je het dossier van je man snel in het ziekenhuis krijgen en alvast een afspraak maken voor een vervolggesprek.
    Lijkt me heel moeilijk voor je om nu af te wachten. Ik ben zelf echt een mien ongeduld ;) Jullie komen er vast wel uit!

Ik duim voor een goede afloop.

Liefs,
    Velobabe

Als je wilt mag je me altijd een PBtje sturen.

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Lieverd, mochten jullie wel doorgaan voor KI...dan komen de testjes misschien nog eens van pas.
    Voorlopig is er nu eerst een moment van heel veel praten en gevoelens delen lijkt me...dan is de oplossing vaak toch nog dichtbij...

Heel veel sterkte meis,...ik hoop dat je bij je buuf alvast even je hart heb kunnen uitstorten...

Deel Deze Pagina