kwaliteit echofoto's

Discussie in 'De lounge' gestart door pim, 9 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Als ik de diverse echo's bekijk valt het me op dat de kwaliteit van de foto's van de echo's die in het ziekenhuis zijn gemaakt veel beter is dan die van de echo's die bij de vk zijn gemaakt.

    Heb ik dat goed gezien of niet?

    Pim
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik vind dat ook. Ik vond de echo ook mooier in het ziekenhuis. Daar deden ze ook helemaal inzoomen enzo. De foto's die ik in het ziekenhuis heb gekregen zijn ook mooier dan de foto's bij de verloskundige...
     
  3. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Hallo,

    Daar hebben wij nog niet echt ervaring mee. We krijgen over anderhalve week een termijnecho via de verloskundige.
    Ook krijgen we rond de 20 weken een echo, deze zou vergoed worden maar het schijnt er nog niet helemaal door te zijn. We krijgen hem waarschijnlijk op medische indicatie omdat onze oudste een cyste in zijn hoofd heeft, dit een aangeboren afwijking is en de baby nu wel een andere biologische moeder krijgt maar wel dezelfde biologische vader.

    De vorige twee echo's zijn bij de fertiliteitskliniek gemaakt. Dit waren inwendige echo's en zoals je in ons fotoalbum kunt zien is vooral die van 10 weken heel duidelijk.

    groetjes Diane
     
  4. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik heb nooit een echo bij een vk gehad .
    Wel bij een echobureau en die waren zelfs minder duidelijk dan die in het ziekenhuis :confused:

    Groetjes Joyce
     

Deel Deze Pagina