Ik vind dit niet zo grappig, vind het eerder zielig, het jongetje blijft heel netjes vind ik, meeste kindjes hadden al een woedeaanval gehad als je alles wegpakt wat iemand kent (je kan best een compromis ergens mee maken namelijk) je weet niet het hele verhaal dus vind het dan lastig om te "oordelen" vind het een zielig manneke, hij word totaal niet serieus genomen ondanks dat hij het perfect formuleert..
wat in nu vooral weer zo heerlijk vind aan de reacties ( hoe voorspelbaar ook) dat er meteen mensen met een heel groot air gaan roepen "nou mijn kind hoeft dat niet te doen"en "bij mij zal dat niet gebeuren" inmiddels heb ik 2 pubers en ben ik enkele illussies armer. en weet ik dat je alleen maar je best kunt doen om dit soort taferelen te voorkomen en ze fatsoen en regels en normen en waarden bij te brengen. maar dat je vaak zo machteloos als wat staat.ik ben heel benieuwd wat jullie dan denken te gaan doen als je kind wel zo zou gaat doen ( of nog erger we weten nooit hoe ze als puber worden )? natuurlijk is het makkelijk om de vinger naar de ouders te wijzen. maar wij kennen het hele verhaal niet en die ouders zijn misschien ook doop van een lange strijdt. er wordt maar een klein stukje getoond. ik zou zeggen oordeel niet te snel over de ouders voordat je zelf in die positie hebt gestaan. kortom noem eens conkreet op hoe jullie denken dat op te lossen als je kind zo gaat doen als 14 jarige?
OMG, hoe oud is dit mannetje?! Wat een volwassen-praat heeft hij al zeg! En die gezichtsuitdrukkingen Vind het wel grappig om naar te kijken maar ik denk dat hij heel veel en goed naar zijn ouders luisterd!
ohhh haha grappig om te zien, maar moet er toch niet aandenken dat het mijn kind zou zijn! ahah wordt je de les ook even gelezen!!
Ik kan me trouwens wel voorstellen waarom de bacon weggedaan word, daar zitten toch wel wat pondjes te veel aan!
@Yinthe, allereerst. Ja, ik vind dit leuk en ik kan hier echt hard om lachen. Omdat het jongetjes ondanks zijn brutale houding, zichzelf prima weet te verwoorden en in tegenstelling van veel volwassenen, zijn standpunt heel helder weet weer te geven. Of dit de juiste manier is weet ik niet, maar om dit heel erg af te straffen....? Verder spreek je jezelf een beetje tegen. In je eerdere post heb je geen goed woord over voor het jongetje en in de tweede post mogen andere mensen ineens niet oordelen. Ik denk dat de eerste reactie die uitgelokt wordt ofwel irritatie ofwel een lachstuip is. Waar ik het wel mee eens ben, is dat het niet zo makkelijk zal zijn om met zo'n situatie om te gaan.
dat zie je verkeerd. ze mogen wel oordelen daar zeg ik niks over. ik vind het ook een rotkind. maar ik vind dat ze niet meteen over de ouders moeten gaan oordelen en dat er gelijk bij gezegd wordt dat het bij hun niet zal gebeuren dat hun kind zo of zo doet. dat vind ik wat hoogmoedig klinken dat weet je namelijk niet wat de toekomst je brengt.
klein bijdehandje.....helemaal geweldig! je moet er de humor van in zien....als t mijn kind was had ik hem ook heel hard uitgelachen
Ik had geroepen: ' vergeet je tandenborstel niet' Zulk soort gedrag is toch normaal. Ik heb als kind zovaak mijn koffers gepakt en mezelf weer omgedraait. Dus,.. tja, humor. Maar het is inderdaad wel een bijdehand kind hoor, hij is qua gedrag wel een puber. haha.