Talk to the hand....:)

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Precies, zijn ouders zullen vast net zulke taal uitslaan.. hij komt er vast niet zelf op.

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik vind dit niet zo grappig, vind het eerder zielig, het jongetje blijft heel netjes vind ik, meeste kindjes hadden al een woedeaanval gehad als je alles wegpakt wat iemand kent (je kan best een compromis ergens mee maken namelijk) je weet niet het hele verhaal dus vind het dan lastig om te "oordelen" vind het een zielig manneke, hij word totaal niet serieus genomen ondanks dat hij het perfect formuleert..

3. luuus

luuus Niet meer actief

haha ik vind het wel een grappig mannetje...:D

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    wat in nu vooral weer zo heerlijk vind aan de reacties ( hoe voorspelbaar ook) dat er meteen mensen met een heel groot air gaan roepen "nou mijn kind hoeft dat niet te doen"en "bij mij zal dat niet gebeuren" inmiddels heb ik 2 pubers en ben ik enkele illussies armer. en weet ik dat je alleen maar je best kunt doen om dit soort taferelen te voorkomen en ze fatsoen en regels en normen en waarden bij te brengen. maar dat je vaak zo machteloos als wat staat.ik ben heel benieuwd wat jullie dan denken te gaan doen als je kind wel zo zou gaat doen ( of nog erger we weten nooit hoe ze als puber worden )? natuurlijk is het makkelijk om de vinger naar de ouders te wijzen. maar wij kennen het hele verhaal niet en die ouders zijn misschien ook doop van een lange strijdt. er wordt maar een klein stukje getoond. ik zou zeggen oordeel niet te snel over de ouders voordat je zelf in die positie hebt gestaan. kortom noem eens conkreet op hoe jullie denken dat op te lossen als je kind zo gaat doen als 14 jarige?

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    OMG, hoe oud is dit mannetje?!

Wat een volwassen-praat heeft hij al zeg! En die gezichtsuitdrukkingen :$

Vind het wel grappig om naar te kijken maar ik denk dat hij heel veel en goed naar zijn ouders luisterd!

6. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    wat een rotkind zeg!

7. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ohhh haha grappig om te zien,
    maar moet er toch niet aandenken dat het mijn kind zou zijn!
    ahah wordt je de les ook even gelezen!!

8. Leliana

Leliana Niet meer actief

Oh. My. God. :$

Als dit mijn kind was geweest had ik het wel even wat manieren bijgeleerd! :x

9. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik kan me trouwens wel voorstellen waarom de bacon weggedaan word, daar zitten toch wel wat pondjes te veel aan!

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Yinthe, allereerst. Ja, ik vind dit leuk en ik kan hier echt hard om lachen. Omdat het jongetjes ondanks zijn brutale houding, zichzelf prima weet te verwoorden en in tegenstelling van veel volwassenen, zijn standpunt heel helder weet weer te geven. Of dit de juiste manier is weet ik niet, maar om dit heel erg af te straffen....?

Verder spreek je jezelf een beetje tegen. In je eerdere post heb je geen goed woord over voor het jongetje en in de tweede post mogen andere mensen ineens niet oordelen.

Ik denk dat de eerste reactie die uitgelokt wordt ofwel irritatie ofwel een lachstuip is.

Waar ik het wel mee eens ben, is dat het niet zo makkelijk zal zijn om met zo'n situatie om te gaan.

11. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Hier ook even lachen. Maar onze Lars moet dit straks niet gaan proberen.

12. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda

dat zie je verkeerd. ze mogen wel oordelen daar zeg ik niks over. ik vind het ook een rotkind. maar ik vind dat ze niet meteen over de ouders moeten gaan oordelen en dat er gelijk bij gezegd wordt dat het bij hun niet zal gebeuren dat hun kind zo of zo doet. dat vind ik wat hoogmoedig klinken dat weet je namelijk niet wat de toekomst je brengt.

13. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    klein bijdehandje.....helemaal geweldig! je moet er de humor van in zien....als t mijn kind was had ik hem ook heel hard uitgelachen:D

14. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik had geroepen: ' vergeet je tandenborstel niet'
    Zulk soort gedrag is toch normaal. Ik heb als kind zovaak mijn koffers gepakt en mezelf weer omgedraait. Dus,.. tja, humor. Maar het is inderdaad wel een bijdehand kind hoor, hij is qua gedrag wel een puber. haha.

15. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Hij was in ieder geval netjes. Dat is meer dan je van andere kindjes kan zeggen.

Deel Deze Pagina