hallo , Mijn dochtertje van bijna 7 maanden vind ik de laatste tijd zo snel moe. Als ze wakker is dna begint ze na een half uurtje al met haar handen in haar ogen te wrijven en ziet ze er moe uit. dan kan ze nog wel spelen e.d. maar je ziet aan haar ogen dat ze eigenlijk al moe is. langer dan 1,5 uur kan ik haar niet ophouden. dan slaapt ze een uurtje en oogt dan ook weer heel wakker en fris maar na een half uurtje begint het weer.(is vaak ook heel erg moe tijdens het voeden (borst). Ze slaapt overdag nu al iets meer , 's avonds gaat ze tussen 7 en 8 naar bed en dan krijgt ze nog 1 late voeding (rond 22.00) meteen weer naar bed en dan rond 07.00 is ze wakker. Dus ook 's nachts slaapt ze voldoende. Ik vind het zo raar. Ze is niet suffig ofzo maar het lijkt of haar energie gauw op is . Wie herkent dit? Dank marina
Anne heeft dit ook hoor ze kan het de laatste tijd ongeveer anderhalf uur wakker blijven. Ze slaapt dan een half uur tot een uur. eerder sliep ze ook smiddags wel 2 uur maar doet dit niet meer het zijn nu meerdere slaapjes op een dag.