Hoi meiden, Ik ben echt hondsberoerd, echt alles komt eruit Dit heb ik sinds gister(op maandag ben ik vrij) Vanmorgen heb ik mij dus ziekgemeld. Mijn leidinggevende vroeg of ik wel echt ziek was en of ik toch niet kon komen aangezien het rete druk is. Heb geantwoord dat ik ontzettend baal en dat ik ECHT ziek ben... Ik werk 24 uur (di,woe en vrij) Mijn leidinggevende eist dat ik morgen weer aan het werk ga en ik een donderdag ook kom maar ze heeft me wel vandaag ziekgemeld. Ik moet haar vanmiddag weer opbellen maar zie er heel erg tegen op want hoe ik me nu voel zo kan ik morgen echt niet aan het werk Ik heb geen idee wat ik hiermee wil bereiken maar het lucht wel op
Vervelend he als ze zo reageren. En eisen dat je weer aan het werk gaat is natuurlijk onzin want dit kan en mag niet. Als jij jezelf niet in staat acht dat je kan werken dan kan je niet werken. Beterschap
Als je ziek bent, ben je ziek.. Als je echt te beroerd bent om te gaan werken dan kan je leidinggevende nog wel zoveel willen maar dan heeft ze toch pech lijkt mij.. Ik zou haar nu alvast bellen dat ze maar vervanging voor je moet regelen omdat je verwacht dat je morgen echt niet kan komen.
Jeetje zeg wat een trol zeg die leidinggevende van jou. Ziek is ziek..en ze kan je echt niet verplichten om te komen. Het zou toch veel erger zijn als je de anderen ook zou aansteken met de buikgriep. Moet je even een filmpje maken als je aan het overgeven bent en het naar haar sturen met de vraag of ze het nog steeds een goed idee vindt dat je komt werken... Beterschap ermee!
Belachelijk dat ze zo reageren.. Ik heb het gisteren gehad en voel me vandaag weer goed gelukkig. Ik hoop voor je dat het bij jou ook zo is. Daarnaast is het erg besmettelijk dus ik zou mijn zieke collega niet eens willen zien
Zo snel mogelijk weer bellen en zeggen dat je morgen ook niet komt. En bedenk.. Je kan gewoon ziek zijn, dat heeft iedereen wel eens en hoef je je niet voor te verontschuldigen of dat zij eisen gaat stellen. Beterschap!
Ziek is ziek. Jammer dan. Denk niet dat je voor je lol thuis blijft zeker niet in deze tijd. Dat je donderdag op je vrije dag dan maar moet gaan heeft ze ook pech. Daar ben je voor verzekerd als je ziek bent dus hoef je geen dagen in te halen tenzij anders staat vermeld in pok of cao.
Op mijn vorige werk zeiden de managers dat ook, maar merkte ook dat veel mensen bij niesbuitje al thuis bleven. Heb daardoor ook 1x gehad dat ik 1,5 naar werk reisde, 1uur probeerde, 1,5 uur weer naar huis gegaan ben. Succes met je leidinggevende iig.
Ziek is ziek. Hier nu ook thuis vanwege buikgriep. Gisteren alles uit mijn lijf gekotst wat er uit kwam..en vandaag nog enorm futloos. Beterschap!
ziek is ziek !!!!!!!!!!! Ik zou idd zo snel mogelijk bellen dat je verwacht dat je morgen echt niet kan komen , dan kan ze misschien nog iets anders regelen .
Hoi meiden, Bedankt voor jullie lieve berichtjes Ze zit tot 15:30 in bespreking dus bel haar daarna even...
Misschien kan je voorstellen dat ze als ze je niet geloofd maar controle langs moet sturen?! Wat een onzin zeg. Ziek is ziek. Ik heb ook zo'n leidinggevende, maar die komt vaak botter over dan dat ze bedoeld. Zelfs toen ze belde om me te feliciteren met de geboorte van mijn zoontje klonk ze nog bot. Ik heb haar dat op een neutraal moment verteld en nu houdt ze er wat meer rekening mee. Maar ziek is ziek, als je niet kan werken op je normale vrije dag zou ik het ook niet doen. Ik weet slleen niet hoe de gang van zaken is op jouw werk en of je een vast contract hebt, want als er mensen uitvliegen is het misschien beter om je op je best te laten zien (onder voorwaarde dat je wel echt bent opgeknapt natuurlijk ).
Hoe moet je nu gaan werken, als alles er van boven en onderen uitkomt??? Denkt ze dat je voor de lollige leut belt of zo? Echt vreemd...laat je niet gekmaken...ziek is ziek hoor.
Mijn contract loopt in maart af en ik vind het geen probleem om op mijn vrije dag wat werk in te halen maar het gaat mij op de manier waarop....
Ziek is ziek hoor! Vraag me af hoeveel ze aan je heeft als je elke keer naar de wc moet rennen en anderen misschien ook aansteekt, dat ze daar zelf niet aan denkt voor ze begint te roepen 'je moet je moet'..
Mijn leidinggevende accepteerde mijn vorige ziekmelding ook niet. Tsja ik kan er niet mee zitten, ze komt maar kijken als ze mij niet geloofd.
Ik heb 2 Franse lessen gemist vanwege ziekte. M'n lerares geloofde me niet. Tja, weinig aan te doen, maar irritant is het wel.
Wat een belachelijke reactie van je leidinggevende en ik zou dan ook absoluut niet gaan werken morgen (mits je weer beter bent natuurlijk!). En als donderdag jouw werkdag niet is, dan ga je uiteraard ook niet (tenzij je het zelf geen probleem vind)! Wat een gezeik zeg! Sorry, maar tegen dit soort 'onrecht' kan ik zo slecht!! Je meld je heus niet maar zo ziek, toch?!