Hallo, We waren op 12 december uitgerekend van onze kleine meid. Op zaterdagavond 15 dec braken mijn vliezen, maar de weeen wilden maar niet op gang komen. Ben vervolgens op dinsdag 18 dec om 9 uur ingeleidt met een infuus en al vrij snel kwamen de weeen. Het was een lange heftige dag, want mijn ontsluiting bleef op een gegeven moment steken op 8 cm en ik kreeg pers-weeen, maar mocht natuurlijk nog niet persen. Toen ik eindelijk volledige ontsluiting had, was ik bekaf en werden de weeen ook minder krachtig. Op woensdagochtend 19 dec om 01.37 is onze dochter Tamara middels de vacuum-pomp geboren. Ze woog 4506 gram en was 52 cm bij de geboorte, dus een flinke meid. Omdat ik langer dan 48 uur met gebroken vliezen heb rondgelopen moesten Tamara en ik tot vrijdag in het ziekenhuis blijven. Dit omdat ze infecties wilden uitsluiten. Op vrijdag 21 dec zijn we beide gezond en wel naar huis gegaan. Inmiddels is ze al 9 dagen oud en ze doet het super. Ze drinkt, poept, plast, groeit en slaapt goed...geweldig dus. Het was een zware bevalling, maar ben mega-trots op onze kleine meid! En dat is het belangrijkste! Liefs Elly.
Zo, flinke bevalling inderdaad. Nu lekker genieten en die bevalling een plekkie geven. Fijne jaarwisseling met jullie nieuwe aanwinst :-D Elmo
Hallo! Bedankt voor jullie lieve felicitaties! Jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling toegewenst en veel goeds voor 2008! Liefs van een heeeeele trotse mama!