Beste lezers en lezeressen, het is gebeurd. Linda is bevallen! In een poging om het wereldsnelheidsrecord stuitbevalling te breken heeft ze donderdag 6 juli in slechts 3,5 uur een prachtige dochter op de wereld weten te zetten. Langs de natuurlijke weg, geen keizersnee. Dit kleine wondertje heeft de naam Sibel Lale gekregen. Alles is goed met moeder en kind. Sibel verblijft nog in de couveuse, omdat het met eten nog niet zo wil vlotten en omdat de lichaamstemperatuur nog niet op peil is. Ze is in de 37e week van de zwangerschap geboren en met 47 centimeter en 5 pond een kleine baby, maar hé, ook Ome Dennis was maar een kleine baby (en geloof me, dat is helemaal goed gekomen). Linda heeft de bevalling geweldig doorstaan. Maar twee hechtingen! Ze ligt momenteel (zaterdag 8 juli) nog wel in het ziekenhuis om aan te sterken en van haar lichte zwangerschapsvergiftiging te genezen. En om dicht bij haar Sibel te zijn. Ook met papa Bilal gaat het geweldig! Apetrots is hij op zijn kindje en zijn lief. (binnenkort meer)
Linda, van harte gefeliciteerd met je dochtertje! Fijn dat alles goed is gegaan en een hele mooie naam heeft ze! Lekker genieten van je kraamtijd nu! XXX
Een dochter!!!! Van harte gefeliciteerd!! Een surprise??? dacht dat jullie zeker wisten dat het een jongen zou zijn aan de hand van de echo met 30 weken Of zit ik ernaast..hihi Als het maar gezond is ! Dat is het belangrijkste. Veel geluk met jullie meiske. Gr, Mirre
Gefeliciteerd met jullie dochtertje!!! Wat ik me afvroeg klopte de banner van Layla dan niet? Omdat daar 33 weken staat ipv 37 weken, of waren jullie stiekum verder zwanger dan gedacht In ieder geval fijn te horen dat alles goed gaat met moeder en dochter! Geniet er lekker van!
Selaam ik ben niet bevallen maar linda. Zij is in het ziekenhuis dus ik schrijf het voor haar op het forum. Ik heb nog 6 weken te gaan. Linda nickname op het forum is "Kiz". De mijne is gewoon layla. En inderdaad de onze word een jongen.