Ik heb van mijn buurvrouw een mega zak tamme kastanjes gekregen. En weet dat je die kan poffen. Maar wat kun je er nog meer van maken??
Oeh, het is hier ook weer tamme kastanjes tijd, nom nom! Inkeping aan de puntzijde maken en in een schaal op een laagje grofzout leggen en dan in de oven totdat ze gaar zijn. Ik zal ff kijken voor meer recepten.
Ik zie al kastanjemousse, kastanjepuree, kastanjetaart, varkensrollade of kip met kastanjes... Edit: hier staan er een hoop. Vraag mij eventueel maar om een vertaling. CASTANHAS - 445 receitas - Petitchef
Oei, heerlijk kastjanjes! Idd. poffen of een taart van maken! Maar ik ben benieuwd of iemand nog meer lekkere recepten heeft met kastanjes!
Owww...het is niet mijn topic natuurlijk. Maar ik ben wel heel benieuwd naar deze kastanje-recepten.... Dus als je de tijd hebt om ze te vertalen....GRAAG!!!! Cuscuz marroquino com frutas secas e castanhas de caju caramelizadas en Polvo no forno com castanhas
Ik heb tot nu toe helaas alleen wilde kastanjes gevonden bij ons in de buurt. Zou ook wel eens tamme kastanjes willen poffen! En ja, tuurlijk kan ik ze ook kopen in de winkel, maar het heeft toch iets speciaals als je ze zelf hebt geraapt en dan lekker poffen!
De tamme kastanjes hier in de buurt zijn helaas nog niet rijp zijn alleen lege hulsels die er in zitten
hoe zie je dan welke tamme kastanjes zijn en welke niet? wij hebben een paar kastanje bomen in de buurt. (zullen waarschijnlijk wel wilde zijn)
tamme kastanjes hebben fijne stekeltjes en de andere kastanjes groene korte stekels. Ik heb het nog nooit gegeten, zou weleens een hapje willen proeven.
Thanks Ik geloof dat de groenteboer ze ook verkopen? Ik heb ze een keer gegeten als kind, en toen vond ik ze niet lekker, denk dat ik ze zelf ook een keer ga klaar maken
Duurt ff, maar hier is een vertaald recept. De vertaling can cashews in het portugees heeft ook kastanje in zich, maar er komt, zo lees ik nu, geen tamme kastanje in voor