De titel zegt het al ( ik weet het, het is nog vroeg) Maar toch: Waar denk je aan bij het thema Winter Wonderland ? Ik ga mee doen aan een mamaswap ( een kadobox samen stellen voor een andere mama via een facebook site) Je gaat dan kort wat info over de mama en haar gezin krijgen en dan ga je kadootjes kopen en/ of knutselen enz.. De bedoeling is om zovele mogelijk in het thema te blijven. Daarom wil ik nu al zo veel mogelijk inspiratie op gaan doen vandaar de vraag.. Ik hoop op veel reacties. alvast bedankt.
Gluhwein, sneeuw, warme chocomel, kaarsjes, romantiek, een lekker plaid om onder te liggen, kristallen, open haard.
Aparte thema voor in de zomer haha. Ik denk aan kleine lichtjes, sterretjes, glitter, glas, lichtblauw.
we beginnen er pas eind augustus mee en moet dan in december verstuurd worden. de thema zomer is net geweest
Wit en blauw. Sneeuw, sneeuwvlokken (symetrische figuren, niet de vlokken die smelten), sneeuwpop, warme chocomel, snowglobe, sleeën, skieën, mutsen en sjalen, gebreide truien, wollen handschoenen, zingen, kampvuren, winterEfteling, sauna.
Ooo heerlijk! Ik verheug me zo op die tijd! Van mij mag de zomer nu wel weg gaan. - haardvuur - wit, blauw, zilver, goud - glühwein - kerst - knus, gezelligheid - bordspellen - warme choco - gourmetten
Plaid, kaarsjes, warme chocomelk met slagroom of wintergloed thee van pickwick, schaatsen, sleeën, gezelligheid, sneeuw, boerenkool/zuurkool stampot 😀