Hallo, Ik drink regelmatig samen met mijn man 's avonds een wijntje... beinvloed dit nu echt de kans om zwanger te worden? Uiteraard zou ik direct stoppen met drinken als ik zwanger ben Groetjes
ik heb lekker mijn wijtje gedronken tot ik zwanger was. De eerste keer in 3 maanden zwanger en de 2e keer in 1 keer. Bij ons had het dus geen invloed.
Het schijnt het wel te beinvleoden ja! Zeker de kwaliteit van het zaad. Maar ja, voor hetzelde geldt duurt het maanden tot zwanger worden en zit je je al die maanden in te houden!
als je nou elke dag een fles wegwerkt zal het weer anders zijn meid, maar drink gewoon lekker af en toe je wijntje tot het moment je weet dat je zwanger bent of er iets meer rekening mee houden als je je eisprong achter de rug hebt.... succes met zwanger worden
Ik ben vrolijk wijn blijven drinken tot ik positief testte. Het kleine beetje wat de kwaliteit van het zaad eventueel achteruit kan gaan, wordt meestal gecompenseerd doordat de meeste mensen wat losser worden door alcohol en daardoor juist flink van bil gaan. Zolang het binnen de perken blijft is dat geen probleem!
hahahaha MarieLize door jou zou ik vanavond wel 2 flessen weg willen drinken Mijn mannetje ook compleet zat willen voeren ( naja niet te dan want anders word er niet meer geschoten hihihihi) Maar wat een geluk dat je meteen zwanger bent! Was je daarvoor aan de pil? Groetjes M