Het is verschrikkelijk en ik vraag me af of het hormonaal is.. heb er nu een aantal weken last van, ben net weer 2 maanden aan de pil, en mijn kleine is nu net 10 maanden dus ik dacht ook dat het het ontzwangeren kon zijn in de zin van 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren? Ik zweet me snachts kapot, het is een hel.. alles is zeiknat, telkens als ik me wil omdraaien word ik wakker, want de deken is zwaar, het matras stroef van de vocht, dan trek ik een droog tshirt aan en de volgende x als ik wil draaien, hetzelfde liedje.. Los van het feit dat het smerig is, vind ik het ook super vervelend dat ik zo slecht slaap, slaapt die kleine eindelijk lekker door, heb ik dit gezeur! Kan toch niet normaal zijn, liters verlies ik snachts, smorgens kan ik mn tshirt uitwringen en loopt er echt zweet uit, en dat is dan vaak al het 5e tshirt van die nacht.. Weet iemand wat dit kan zijn? Hoort dit erbij? Hoor het graag, groetjes, Bianca
nou blijkbaar is het niet iets zwangerschap-gerelateerd als niemand het herkend. morgen naar de dokter dan maar..
Jeetje wat vervelend! Ik heb dit de eerste periode na mijn bevalling gehad. Nu niet meer. Als ik er zo over nadenk was het op zijn ergst met de BV(ben met 4 maand. gestopt) en nu alleen nog als ik ongesteld wordt. Maar niet zo extreem als jij, maar ik zweet ook helemaal niet makkelijk/veel van mezelf. Het zou door de pil kunnen komen, het is wel een hormonending volgens mij. Als je het zelf echt lastig vindt of niet vertrouwd moet je gewoon even naar de HA gaan. Misschien andere pil?? Of nuvaring? Als je het idee hebt dat het door het ontzwangeren in combi met de pil is zou je nog een maandje kunnen wachten, kijken of het minder wordt. Succes, weet dat het heel vervelend is!
Dank je voor je reactie. Ik zweet ook helemaal niet snel, daarom is het zo gek! ik ga morgen naar de huisarts, ik vertrouw het niet, duurt nu al te lang. In ieder geval bedankt voor je reactie, groetjes
Heb je nog andere klachten? sommige vrouwen krijgen schildklier problemen na de zwangerschap. Even naar de ha dus maar daar ben je waarschijnlijk al geweest. C.
Dag dames, ik ben afgelopen vrijdag bij de huisarts geweest, ik kon toen geen bloed meer laten prikken dus dat ga ik zo doen. Ze gaan idd testen op schildklier en nog wat dingen, als hier niks uit komt moet ik stoppen met de pil en gaan ze na een maand weer bloedonderzoek doen, wellicht vervroegde overgang !!!! neeeee ik wil nog een kindje ooit!!!! ik wacht het rustig af, zo even naar de prikpost en dan hoor ik de uitslag donderdag. Bedankt dames!