Volgens mij gaan morgen de duivels doorbreken hier had net wat afscheiding met lichtbruin ertussen Na al die gekke sympthomen dacht ik echt dat het onze beurt was deze ronde maar helaas. -holle maag -trillen -koud -boeren -borrelende darmen -moe -honger -veel melkachtige afscheiding -moeie benen -af en toe draaierig Morgen de ha bellen voor een afspraak dan kan hij ons doorsturen en gaan we de medische molen in. Ik voel me alsof ik faal na 18 maanden en 2 miskramen nog steeds geen wondertje. Ik weet er zijn meiden die veel langer bezig zijn of bij wie het helemaal niet lukt maar dan toch voel ik me k*t. Moest t ff kwijt sorry Liefs Noesje
Hoi Noesje, Je faalt echt niet hoor ! Maar je symptonen zouden inderdaad hoop geven...maar een beetje bruinige afscheiding wiltoch nog niks zeggen. Ik lees hier genoeg meiden die afscheiding hadden rond de menstruatie en toch zwanger bleken te zijn! Wacht eerst even of het echt doorzet, er zit toch nog een kans in? Ik geloof best dat je vreselijke k*t voelt na 18 maanden en 2 miskramen, ik hoop dat jullie snel een klein wonder mogen hebben! [-o<
Hoi Noesje, Heel herkenbaar hoor, wij gaan bijna ons derde jaar in en hebben ook twee MK gehad. Maar blijf hoop houden en als je nog niet naar een arts bent geweest, dan zou ik zeker snel een afspraak maken. Wij hebben onlangs onze 1e IUI gehad en ik zit nagel te bijten want ga morgen testen. Blijf erin vertrouwen dat het goed komt. En op de momenten dat het niet zo heeft mogen zijn mag je gerust je frustaties uiten en even sippen, doen we allemaal!
Hoi Noesje, Je kan niet overal zo lekker ongenuanceerd je gevoelens opschrijven. Je hebt groot gelijk dat je je k*t voelt, want het is ook k*t. En adt mag je lekker hier vertellen!
Hoi Noesje! Ik kan me een voorstelling maken van hoe je je moet voelen inderdaad en dan mag je dat best zo even van je aftypen... Ik hou hoop dat je menstruatie toch nog weg blijft en je lichaam je niet voor de gek heeft gehouden met al die gekke sympthomen!
Ik ben al eerder bij de ha geweest, en die zei toen als je in november niet zwanger bent zullen we jullie eens doorsturen. Ik ga vanmiddag bellen naar de ha. Zie er best een beetje tegenop. Ik [-o< [-o< iig voor je dat de stest vanmiddag posi is meis. liefs noes
He Noesje, Succes met de start van de MMM en echt, die kan ook heel snel heel goed gaan, want onze eerste IUI was raak ! Nu is het natuurlijk nog wel heel spannend of het deze keer wel goed afloopt na twee MK's, maar ik ben nu heel positief ingesteld en ga uit van drie keer is scheepsrecht en nu loopt het goed af! Heel veel sterkte jullie en de moed niet opgeven hoor . groetjes, Pooltje
Gefeliciteerd meis Top Hier zijn de duivels gekomen 4 december afspraak bij de ha, hij was op vakantie dus kon niet eerder en wie weet hoelang we dan moeten wachten eer we in het zh terecht kunnen Maar ja indd in de MMM nu. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje eng vind hoor. liefs Noes
geloof de medische malle molen! het is ook elke keer een K*t gevoel vooral als je ´lekker´wordt gemaakt door al die symptomen...dat had ik ook maar nu toch de eerste veeg bloed... pooltje gefeliciteerd!
he voor jou ook balen meis. Ik had inmiddels gevonden wat MMM betekend maar iig bedankt. Ik voel me eigen iedere keer weer zo kl*te he als die komen, ik pink dan iedere keer een traantje weg. Maar mijn vriend zei vanavond: Onze tijd komt heus nog wel en dan komt alles weer goed en we worden heus echt nog wel een gezin van minimaal 3 want ik geef niet op en blijf mikken hihi vond dat lief. Ik probeer ook posi te blijven alleen baal ik ervan dat misschien niet op de natuurlijke manier kan gaan. liefs Noes
dat is zeker lief van je vriend...als de relatie er maar niet onder gaat lijden he en je er nog wel veel plezier aan beleeft! dat is het belangrijkste! ja ik moet ook altijd even huilen..maar de volgende keer gaan we er gewoon weer voor en het is toch ook wel steeds weer spannend..en er komt een leuke drukke maand aan...dus dan gaat de tijd voor je gevoel weer wat sneller
jeejte ik weet niet wat er met me aan de hand is maar ik word er knettergek van. Ik ben woensdag ongie geworden en sinds gisteren bijna geen bloedverlies meer en geen buikpijn terwijl ik normaal bijna een hele week bloed verlies en krom loop vd buikpijn. Ging vanmorgen naar mijn werk niks aan de hand en toen na een half uurtje werd ik toch ineens duizelig (nu nog) en af en toe misselijk. Mijn baas heeft me naar huis gebracht en een collega reed erachteraan met mijn auto, ik durfe zelf niet te rijden omdat ik zo duizelig was. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Jee Noesje wat raar. Misschien moet je toch maar voor de zekerheid een test doen? Ik weet niet hoor....Maar het klinkt wel raar dat je bijna niet ongi bent en duizelig. Toen ik zwanger was werd ik ook enorm duizelig, ik viel bijna flauw. Ik hoop het voor je, maar wil je geen valse hoop geven. Veel succes! Liefs Dayenne
Ik zou inderdaad ff een testje doen. zat mensen hebben op de dag van hun NOD een innestelingsbloeding en denken dat dat het een ongesteldheid is. Dus wie weet heb je nog een kansje!
heb een test gedaan toen ik thuiskwam van mijn werk maar nega. Maar bij mijn 1e zwangerschap die uitdraaide op n mk teste ik ook 2 pas 2 weken na nod posi, had t toen niet verwacht ook ongie geweest maar kreeg ontzettende kramp in lies en benen. Ik wacht het nog een paar daagjes af als t dan niet over is ga ik naar de ha