Ik vind maandverband ook helemaal niets, dus ik zal toch tampons blijven gebruiken. Maar vind dit indd ook naar. En nu helemaal na jullie enge verhaal uit de yes! Ik verschoon ongeveer om de 3 a 4 uur, om ervoor te zorgen dat hij inderdaad vol genoeg zit om er zo gemakkelijker uit te glijden. Ik ben nu trouwens juist meer ongesteld dan voor mijn zwangerschap. En ik lek nu ook vaak door, daarvoor nooit, dus denk eigenlijk dat een kleinere maat ook niet echt handig is... Maar heb wel het idee dat het allemaal een stukje droger is daar, heeft dat dan met zwangerschap te maken?
nu het toch over tampons gaat. Ik heb een collega en zij gebruikte die tampon met dat hulsje dr overheen, waardoor die er makkelijker uit gaat. is nu regelmatig in de reclame. Het hulsje is losgelaten toen ze de tampon er uit haalde en achter gebleven met alle gevolgen van dien. Die gebruik ik nooit meer in iedergeval...
er zit altijd een bijsluiter bij je tampons van ob in elk geval wel. maar daar staat het in hoor van die tamponziekte misschien een idee om het te lezen want als je het hebt (komt niet zo vaak voor) is het handig te weten wat voor symptonen erbij horen en stel je moet naar het ziekenhuis door vage klachten (koorts enz) vertellen dat je tampons gebruikt. Toxic shock syndrome (TSS) typ dit eens bij google in info genoeg!
Ik kan sinds de zwangerschap ook geen tampons meer verdragen! Oke als we gaa zwemmen gebruik ik ze wel maar fijn is het niet. Dus nu (helaas) altijd maandverband..... Als ik ze gebruik, gebruik ik nu de mini van Etos dat gaat nog redelijk..... De normale doen nog meer pijn!
Ik vind het ook rot tampons die van O.B. Die kleine pluizen ook altijd zo. Gelijk al als ik ze uit de verpakking haal. Dan trek ik dat touwtje uit en komen er gelijk pluisjes mee. Ik gooi ze altijd weg, mede omdat ik ook eens zo'n verhaal had gelezen over een meisje wat erg ziek werd. Heb toen ook een mail gestuurd naar O.B. En kreeg ook een mail terug dan ik ze op kon sturen...
ik had daar ook last van, maar nu met die met dat gaasje erom niet meer. Ik heb ook een doos gehaald van de lidl, siempre heet dat huismerk geloof ik, die pluizen ook helemaal niet!