Ik heb sinds gister steeds een heel klein beetje bruinverlies. Omdat ik bang ben dat het gaat doorzetten naar mijn menstruatie wil ik toch gewoon tampons dragen. Nou heb ik nu toch weer iets: ik krijg m'n tampon gewoon niet in!!! Het doet gewoon pijn, alsof ik te nauw ben :S Dat heb ik nog nooit gehad.. Wat heeft dat nou weer te betekenen?
Ik doe het altijd op dezelfde manier en het gaat altijd goed.. Er blokkeert iets, krijg hem niet diep genoeg. Nou ja, dan maar even zonder.. Wel vervelend, moet zo aan het werk!
zit er niet al 1 in?grapje.. vriendin van mij heeft dit een keer gehad en maar duwen! nee zou het niet weten meid, misschien over paar uurtjes nog eens proberen...
Uhm.. Misschien ben je te 'droog' omdat je ongi nog niet is doorgezet? En ander hangt je baarmoeder misschien erg laag? Heb ik meestal op het einde van mijn ongi, dan krijg ik hem nog maar net erin.
Haha, nee er zit er niet nog 1 in. Heb ik ook een keer gehad, jaren geleden. Zo stom, dat je dat dan vergeet Ik denk dat ik idd te droog ben, zo voelt het wel. Heel naar om er dan 1 in te brengen :S En dat terwijl ik die geweldige OB met inbreng-curve ofzo heb, whaha! Ik doe wel gewoon even een goeie onderbroek aan vandaag ofzo En hopelijk zet het gewoon niet door natuurlijk!
lol.. goed om te horen dat ik niet de enige ben die zulke dingen overkomt! Al kwam ik er pas achter toen ik die tweede er weer uithaalde... plopten er opeens twee tegelijk uit! ehhh.. what? hmmm... nu ik daar weer aan denk: als ik zonder moeite 2 tampons tegelijk kan dragen heb ik dan toch een hele 'diepe doos'? Dat vroeg ik me al af, naar aanleiding van een topic waarin iemand haar baarmoedermond met haar vingertoppen kon voelen, en ik er zelfs in de meest idiote yogastandjes niet eens in de buurt kan komen... maar terug on topic... word je dan wel ongi, mammacharlotte? Want zo te horen - als je te droog bent voor een tampon - zet het dus totaal niet door. Betekent dat niet nog een kansje op zwanger dan?
Jaa, ik ben echt zwaar aan het duimen! Laatste nieuws is dat ik vanmiddag uiteindelijk toch nog een tampon in kreeg, en toen ik die er vanavond weer uithaalde weer een klein beetje oud bloed erop!! Dus er is nog hoop By the way: ik heb denk ik ook een diepe doos dan, whaha! Behalve vandaag toen mijn tampon niet wilde Maar normaal kan ik ook nooit iets voelen van een baarmoedermond o.i.d.! Tijdens de seks merk ik daar trouwens ook niets van (hij ook niet) Haha, dat topic had ik idd ook gelezen!
hey meiss het is toch helemaal niet goed om een tampon in te doen,als je vermoedelijk zwanger bent??? beter een inlegkruisje of maandverbandje ik duim met je mee
Ja, is dat zo?? Ik dacht inderdaad ook wel dat ik dat eens ergens had gelezen. Maar waarom is dat eigenlijk zo? Weet iemand dat? (thanks voor het duimen )
ik krijg nooit normaal een tampon in doe er altijd wat vaseline omheen en hup hij glijd er zo in.....
volgens mij vanwege het verhoogde risico op bacteriele infecties. maar als je er hygienisch mee omgaat (niet eerst de vuilnisbak legen en met je ongewassen handen een tampon inbrengen ofzo), wat je natuurlijk sowieso doet, kan het volgens mij echt geen kwaad.
Nee, en niet te lang inhouden toch? Maar daar let ik sowieso wel op Ik gebruikte ze eerst veel meer, bijna elke dag, omdat ik zoveel last had van afscheiding tijdens mijn cyclus met pil. Misschien dat het vele gebruik dit juist ook wel weer versterkte. Maar goed, lekker belangrijk Jij weer ongesteld geworden, fafa? Balen meid.. Weer vol goeie moed een nieuwe ronde in?
Ja dat heb ik ook gehoord, dat je nooit tampons of inlegkruisjes moet gebruiken als je veel afscheiding hebt, omdat dat de boel alleen verergert. Maar weet niet of dat nou een broodje aap is of niet. Maar nu dus minder afscheiding? Dat is wel fijn, zou er gek van worden, elke dag tampons te moeten dragen. En ja, ik ben weer ongesteld, maar komende maand ga ik er niet helemaal voor, vanwege uitgerekende datum begin januari, dus 80% (gok ik) kans op bevalling in december, en dat lijkt me echt de minst leuke maand om in jarig te zijn. En sowieso zou ik het eigenlijk stiekem het fijnst vinden om over een paar maanden zwanger te raken. (kindje een verjaardag in de lente, kan ik deze zomer nog naar lowlands, een toernooi dat ik in september organiseer niet met een debiel dikke buik hoeven doen, een hele winter zonder wintertenen, hahaha) Maar als ik nu zwanger zou raken zou ik zeker ook niet klagen hoor.. verre van. Ik weet heel goed dat het niet iets is dat je zomaar kan timen. En bovendien is vriendlief nog steeds een beetje bang van het hele gebeuren, en durft 1 potje seks in de week nog net aan, omdat hij denkt dat je daar al (te) makkelijk zwanger van raakt... dus voorlopig weinig kans. Zal hem over een maand of twee de statistieken maar eens voorleggen, want langzamerhand begint hij meer en meer aan het idee van kinderen te wennen, en wordt hij zelf ook gek van die maandelijkse onzekerheid; dus dan kunnen we er 'echt' voor gaan Zo, sorry voor mn lange (off-topic) verhaal, moest het even kwijt. Maar wat is het nieuws bij jou? ongi doorgezet of nog steeds alleen bruin? En heb je nog getest of geloof je er niet meer in?
Ow, ik voel me ook niet aangevallen hoor Maar ik heb een familielid die vlak na kerst jarig is, en dan hebben mensen toch vaak andere verplichtingen of zijn op skivakantie of als ze wel komen hoeven ze geen taart omdat ze nog aan het uitbuiken zijn van de kerst enzo... Dus waarschijnlijk heb jij gewoon een feestelijkere familie dan ik! hahaha
gelukkig maar. ja moet wel zeggen dat ik een heel feestelijke familie heb ja. we zoeken altijd een reden voor een feestje. komt ook denk ik doordat mijn familie heel close met elkaar is. we lopen elkaars deuren plat om zo maar te zeggen. zal wel het surinaamse zijn denk ik. en we hebben altijd ruimte voor extra. o ja en skivakantie is niks voor ons, ik zie het al voor me een surinamer nou ja een familie lid van me op een ski jennefer
Haha, lang verhaal, maar wel grappig om te lezen dat je nog zoveel van plan bent en daar dan ook echt over nadenkt met zwanger worden Jij doet dus ook even rustig aan in de decembermaand? Zag dat er al een topic over was! Helaas vandaag helemaal doorgezet, m'n menstruatie. Omg, wat heb ik daar dan last van! Loop krom van de pijn Maaaar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wij zijn er wel helemaal voor gegaan allebei. Probeer me er niet al teveel op de focussen, dan word je ook zo gek, maar het is toch lastig hoor. Je bent er toch wel mee bezig, en je blijft elke keer weer hopen. Toevallig had ik het er gisteravond wel over met mijn vriend. Hij heeft nog best veel wensen op zijn lijstje staan, qua reizen bijvoorbeeld. Dat verandert natuurlijk allemaal wel een beetje als ik zwanger zou zijn Hoewel het niet meer onmogelijk is daarna, is het natuurlijk toch anders als je ineens met z'n 3en bent. Dus ik vroeg: wil je het wel echt nu al? Meer als grapje, maar je gaat er af en toe toch over nadenken Maar goed, we willen het natuurlijk dolgraag! Soms zou het makkelijk zijn om gewoon maar wat aan te klooien: we zien wel als we een keer zwanger zijn! Het lukt me gewoon niet, ik blijf op dit forum komen, ik blijf testen en ik blijf van alles voelen :S ZO, dat moest ik even kwijt! Zoek de rode draad (strikvraag) (en nu weer aan m'n huiswerk...)
By the way, ik ben ook in december jarig (begin december). Als ik deze maand zwanger was geweest was mijn bevallingsdatum rond mijn verjaardag