Hahaha mn mannetje zegt wel vaak dat tie superzaad heeft, ook al heeft t tot nu nog niet gewerkt. Misschien was het aan het wachten op een uitdaging nou dat heeft het nu wel gehad denk hahaha.....
ja'! het 'superzaad praatje.. ik geloof dat elke man dat zegt ik hoor het ook al een jaar aan maar als het puntje bij het paaltje komt... wahahahaahaha
Hier nog 1 die het grappig vind. Lig helemaal in een deuk. Ben nogal een beeld denker en zie het helemaal voor me. Na een stressdag laat jij me iniedergeval lachen. Ik zou inderdaad wel even bellen met de ha. Ben je iniedergeval gerustgesteld. Groetjes Elvira
Nou net bij de dokter geweest, echt erg schaamrood op mn kaken hahaha..... Was gelukkig een vrouwelijke dokter dit keer is toch wel fijn voor dit soort problemen. Ze keek me alleen wel aan zo van hoe kan je dat nu vergeten...pppffff De uitslag is dat ik pas weet of ik er wat aan overhou als ik abnormale vloei of vieze afscheiding krijg. Omdat dit nu nog niet het geval is verwachte ze dat het wel los zal lopen. Ons lichaam is volgens haar heel goed in staat om het zelf weer op orde te krijgen dus laten we dat maar hopen.
meid, wat een verhaal! Ik hoop dat er niets aan de hand is, dat je lekker door kunt klussen straks! en, nooit meer vergeten