Haha, nee ik vind het ook niet zo goor. Bij het inbrengen van een tampon of goed wassen tijdens een menstruatie krijg ik ook altijd mijn eigen bloed aan m'n vingers.. even handen goed wassen en het is weer klaar. Heb idd ook wel eens gehad dat het koortje eraf was en toen moest ik de tampon ook met mijn vingers pakken. Al moet ik zeggen dat ik door spiergebruik hem toen al naar 'beneden' kon persen zeg maar, best wel handig haha. Hopelijk is topic starter al bij de hap geweest?
Ik ben hem ook eens kwijt geweest.... Idd hurken en persen, toen kwam hij eruit. Haha Succes ts, ben benieuwd wat bij jou aan de hand was/is.
haha ik ben hem ook is kwijt geweest en de hap kon niks vinden.. ongemerkt verloren in de wc pot. ook 1 keer sex gehad met mijn dronken hoofd met tampon in, niks gemerkt maar met voelen eruit gekregen.. laatst was het touwtje gebroken (was toch droog daar binnen) mijn vriend heeft hem met een pincet eruit gekregen.. deze rare verhalen overkomt gelukkig dus niet alleen mij..
Heb er ook eens 1 ingestopt terwijl er nog 1 inzat Ik haalde de ene eruit en kwam er toen achter dat er nog één inzat. Maar die was zo zwaar dat ie zelf al naar beneden kwam
Jeetje! Ik heb ook n leven hoor, heb nog niet eerder tijd gehad. Aan alle anderen: onwijs bedankt voor de adviezen. Heb mezelf gisteren over m'n schaamte heen gezet en ben even langs ha geweest. Hij zat er inderdaad nog in, heel diep, gelukkig dat ik dus toch gegaan ben en voor iedereen dus het advies: altijd naar de huisarts gaan.
Dus toch? Dan is het maar goed dat je bent gegaan hoor, je zou er zo maar ziek van zijn geworden. Fijn dat het nu is opgelost.
oei dat is wel apart idd... meestal werkt hurken hier wel goed. goed dat je gegaan bent, zou me ook schamen idd, maar beter dat je gaat dan dat je straks nog een enge dodelijke ziekte krijgt. brrr
Ik had het de vorige maand ook, maar bloedverlies ging wel gewoon door dus dacht dat ik hem er toen echt wel uit heb gehaald maar nu ga ik twijfelen... Ow no! Hoe kan het dat die dingen zich een weg omhoog banen? Heeft de ha daar nog iets over gezegd?
Nee was onverklaarbaar zei ze. Ik doe hem er zelf ook nooit heel diep in en normaal moet hij juist naar beneden gaan. Ik heb wel bij het niet opmerken van het touwtje even een nieuwe ingehad maar ging na 5 minuten aan mezelf twijfelen ! Heb m toen ook niet gevoeld! Huisarts vertelde in ieder geval dat zulke gevallen vaker voorkomen dan je denkt en dat het soms onvoorstelbaar is waar die dingen vandaan komen'