armbandje met 'kinderkopjes'

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Smile, 7 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hoi meiden.

Nu mijn dochter is geboren zou ik graag iets willen hebben wat ik als sieraad dragen kan met haar naam erop.
    Ik weet dat er armbandjes zijn met van die kinderkopjes eraan.
    Hier ben ikzelf niet zo kwijt van.
    Iemand anders nog suggesties?

2. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ik heb een ketting met kinderkopjes eraan!

3. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ik heb een hangertje gekocht in de vorm van een liggende baby en daarachterop haar naam laten zetten.

De ketting had ik al.

4. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Ik heb voor mijn zoon en nu ook voor mijn dochter een smal witgouden ringetje laten maken met naam + geboortedatum er in gegraveerd.
    De ringetjes draag ik aan beide kanten van mijn geelgouden trouwring. Staat erg mooi!

5. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Ik heb een schakelarmbandje met 2 plaatjes eraan, voorop staat de eerste letter van de naam en achterop volledige voornaam en geboortedatum.

6. schanulleke

6 jul 2008
    48
    0
    0
    roze wolk!
    ik heb een ketting met twee klokhangertjes eraan
    voorop staat de geboorte tijd (net als een klok zeg maar) en aan de achterkant staan de namen en de data's van de geboorte

verder heb ik dus wel de kinderkopjes aan me armband maar heb ze gekregen van me man zou ze zelf niet kopen.

7. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    ik heb ergens een site dat je bedeltjes in zilver kan laten drukken met de vingerafdruk van je baby er op. ook kleine tekeningen of zelf de naam geschreven.
    moet even zoeken voor de site, als je intereesse hebt stuur me maar een pbtje.

8. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Had al nomination armband en daar heb ik nu de M en R als schakel tussen gezet. Volledige naam hoeft voor mij niet want die komen er binnenkort als tattoo bij....

9. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik heb een ring van staal met aan d ebuitenkant de namen van de kinderen. Deze namen zijn met zwart opgevult du sje kunt het duidelijk lezen. Gelukkig is er nog een plekje vrij voor ons derde kindje.

Deel Deze Pagina