Hoi meiden. Nu mijn dochter is geboren zou ik graag iets willen hebben wat ik als sieraad dragen kan met haar naam erop. Ik weet dat er armbandjes zijn met van die kinderkopjes eraan. Hier ben ikzelf niet zo kwijt van. Iemand anders nog suggesties?
Ik heb een hangertje gekocht in de vorm van een liggende baby en daarachterop haar naam laten zetten. De ketting had ik al.
Ik heb voor mijn zoon en nu ook voor mijn dochter een smal witgouden ringetje laten maken met naam + geboortedatum er in gegraveerd. De ringetjes draag ik aan beide kanten van mijn geelgouden trouwring. Staat erg mooi!
Ik heb een schakelarmbandje met 2 plaatjes eraan, voorop staat de eerste letter van de naam en achterop volledige voornaam en geboortedatum.
ik heb een ketting met twee klokhangertjes eraan voorop staat de geboorte tijd (net als een klok zeg maar) en aan de achterkant staan de namen en de data's van de geboorte verder heb ik dus wel de kinderkopjes aan me armband maar heb ze gekregen van me man zou ze zelf niet kopen.
ik heb ergens een site dat je bedeltjes in zilver kan laten drukken met de vingerafdruk van je baby er op. ook kleine tekeningen of zelf de naam geschreven. moet even zoeken voor de site, als je intereesse hebt stuur me maar een pbtje.
Had al nomination armband en daar heb ik nu de M en R als schakel tussen gezet. Volledige naam hoeft voor mij niet want die komen er binnenkort als tattoo bij....
Ik heb een ring van staal met aan d ebuitenkant de namen van de kinderen. Deze namen zijn met zwart opgevult du sje kunt het duidelijk lezen. Gelukkig is er nog een plekje vrij voor ons derde kindje.