Het onderwerp zegt het al.. Ik ben afgelopen dinsdag gecuretteerd nadat ik zondag een miskraam heb gehad maar er nog resten achter waren gebleven.. Heb dinsdag avond en woensdag een beetje gebloed maar niet veel en vanaf woensdag werd het minder maar ook slijmeriger nu heb ik vanaf donderdag heel licht roze/caramel kleurige afscheiding die flink ruikt/stinkt ik heb verder helemaal geen buikpijn meer of vreemd gevoel in me buik maar wel steeds meer van die rare stinkende afscheiding hebben jullie dat ook gehad na miskraam of curettage? Ik vraag het me af want ondanks dat ik geen buikpijn heb maak ik me toch een beetje zorgen.. We willen namelijk zo snel weer beginnen en ben bang dat er wat fout zit of gaat... Hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik heb 3 weken geleden ook een curettage gehad Ook alleen maar de dag van de curettage een beetje gebloed en voor de rest niets.... ik herken ook dat van jou niet. Ik heb geen stinkende afscheiding gehad Ik neem aan dat je nog voor een nacontrole moet, dan kunnen ze toch zien of alles echt weg is?!
Even goed in de gaten houden of je geen koorts hebt of krijgt. Zodra je dat merkt direct naar de huisartsenpost! Ik had een week na m'n curettage ook stinkende afscheiding. Nu bijna 3 wk geleden bevallen van onze Sam*. Nu ook stinkende afscheiding maar is nog wel echt met veel bloed. Ik heb een bewezen infectie in m'n bm en nog een placenta rest dus is ea gaande. Goed in de gaten houden meis, en als je het niet vertrouwd gewoon bellen!
Na mijn curretages heb ik dit niet gehad. Even goed je temperatuur in de gaten houden en ik zou voor de zekerheid toch even contact opnemen met de dienstdoende gyn meid.... helemaal omdat je zegt dat die stinkende afscheiding wel meer wordt. Als je een ontsteking in je baarmoeder aan het ontwikkelen bent, moet dit echt zo snel mogelijk behandeld worden.
ik heb het ook gehad na de laatste 2 miskramen (curretages), toen het bloeden gestopt was had ik last van waterdunne afscheiding, Ik had er echt inlegkruisjes voor nodig. Het rook appart, kan niet echt zeggen dat ik het vond stinken... tja lekker is anders. Heb het met de gyn besproken en die zei dat het er idd bij kan horen en je het een soort moet zien als wondvocht wat dan waarschijnlijk uit de baarmoeder nog komt. Daarbij adviseerde ze wel als je hier last van hebt, minimaal 1 menstruatie af te wachten zodat het vocht er allemaal mee uit kan komen en na die menstruatie is het wel de bedoeling dat je zoals zei ze het zei droog bent.... Zo is het bij mij dus ook gegaan, na een menstruatie had ik er geen last meer van. eigenlijk kort voor die menstruatie was het al gestopt... Misschien heb je hier wat aan..