Met een cyclus van 14 dagen misschien maar normaal moet je twee cyclussen kijken of hij al hersteld is (dus eisprong met op de goede dag ongesteldheid) dat kan je na twee maanden niet zeggen
was hier toch echt zo.. ik had 2,5 week na de bevalling mijn eerste eisprong en werd netjes 2 weken later ongi. ben inmiddels weer een keer ongi geweest en geef volledig bv.
Nee misschien niet, maar ik ben nu al wel weer voor de 2e keer ongesteld. Dus lijkt me toch dat mijn cyclus dan al hersteld is?
Dat had ik ook. 2 weken na de bevalling was de bloeding eindelijk overgegaan in bruinverlies, 1 dag was het weg, werd ik alweer ongesteld. En toen ben ik netjes om de vier weken ongesteld geworden terwijl ik 5 maanden volledig borstvoeding heb gegeven. Ik dacht juist, 'wordt ik voorlopig gelukkig nog niet ongesteld omdat ik borstvoeding geef' Nou niet dus, en ik heb de eerste maanden geen tampons kunnen gebruiken omdat ik heel ver was ingescheurd. (tussenschot naar de baarmoederhals toe, perineum en kringspier) Nog steeds heb ik pijn tijdens mijn menstruatie aan het inwendige tussenschot en de anus, of ik nou tampons gebruik of niet, maar daarbuiten gelukkig niet meer.
jeetje Tamio, nog steeds? dat duurt lang zeg! hier geen klachten, maar ik had maar 1 hechtinkje, wist niet dat het zolang kon duren..