Tampons gebruiken bij miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Indy89, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Het kan inderdaad dat het alleen blijft bij bloed en slijm, doordat je bijvoorbeeld geen vruchtje hebt gedragen van exact 6 weken (vooraf een miskraam begint is het daarvoor al gestopt, want anders krijg je lichaam ook geen signaal om een miskraam op gang te brengen hierdoor is er kans dat je misschien niet merkt dat je een vruchtje verliest, maar het meer puur alleen lijkt op een zwaardere menstruatie).
    verder is mijn ervaring dat als je wel een vruchtje verliest dat dit gebeurt op dag 3/4 vanaf het punt dat het vloeien goed is gaan doorzetten (bij een vroege miskraam)...maar dit kan natuurlijk bij iedereen weer anders zijn.
    Mijn laatste miskraam was geconstateerd met de 8 weken echo, alleen was het vruchtje niet verder gekomen dan een groei van 6 weken. Pas bij 10 weken begon de miskraam op gang te komen en ik verloor duidelijk het vruchtje in vorm van 'ronde stolsels'...mijn miskramen van 5+2 en 5+1 was meer een zwaardere menstruatie en leek het meer of ik na dag 3/4 wat kleine slijmstolseltjes verloor (sorry voor de omschrijving) en daarna was het bloeden een stuk minder en stopte het, hierdoor wist ik ook dat het dat was.

Het is te hopen dat het gewoon snel voorbij is voor je, zodat je lichaam weer kan herstellen en je emotioneel ook weer in balans komt! dikke knuffel

2. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je verhaal meid, je hebt echt al heel wat narigheid achter de rug:( stom zeg!

Ik heb het idee dat het gewoon een zware menstruatie is en op een of andere manier heb ik er wel vrede mee omdat ik het diep van binnen al verwacht had.
    Dit forum, jullie allemaal slepen me er echt doorheen. Even je hart luchten met mensen die er (helaas) verstand van hebben.

Ik heb nu lekker weekend, dus even een stapje terug en mijn lijfje rust geven. Hoop dat het bloeden snel stopt en dan ga ik gewoon weer voor de volgende ronde. Heb me al aangemeld voor een nieuw NoD forum, kan ik weer gezellig op het wachtbankje zitten en weer veel kroelen met vriendlief:) Er komt vast snel een plakbabe. Misschien ben ik dan uitgerekend in de zomer en dat is ook wel weer fijn!

Bedankt voor de lieve woorden en de steun♡

3. Saare

Saare Actief lid

9 apr 2012
    191
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Indy! Hoop dat je snel weer zwanger bent, en dit keer van een plakbaby.
    Hier zit ik vandaag middenin een miskraam. Jeetje, niet gedacht dat dit zo heftig kon zijn. Echt weeën gehad zoals bij een bevalling (ben al gezegend met twee kids, vandaar dat ik weet hoe het voelt), en een bloedbad. Maandverband ging niet langer dan twee minuten mee. Volgens mij ben ik het vruchtje nog niet verloren. Zag wel veel grote stolsels, maar had gelezen dat een vruchtje er wel anders uit zou zien. Dus weet even niet of het nog komt. Kan niks anders dan afwachten nu en pijnstillers innemen.
    Fijne avond.

4. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Oeh saare wat rot meid, hoever was je? Hoop dat het bij jou ook snel voorbij is en dat je een mooie plakbeeb mag krijgen!

Hier sinds vanavond ook echte krampen en raar gevoel, net een soort vlezig lapje verloren met harde stukjes (stolsel). Heb ook nog nooit zoveel bloed verloren, hoop dat wat er daar dwars zit er snel uitkomt of net losgekomen is.. de krampen lijken alleen erger te worden!

5. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    De krampen is een teken dat het 'het' naar buiten aan het werken is...als dat is gebeurt en alles is (geheel) eruit , dan verdwijnen de krampen ook weer.
    De krampen zijn eigenlijk soort weëen zodat het naar buiten geperst kan worden...op dat moment zal de bloeding ook toenemen om daarna weer minder te worden

6. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    denk dat het idd was wat jij beschrijft. Nu is het bloedverlies veeeeel minder, hoop dat dit het einde is en we daarna snel weer door kunnen:) bedankt voor je berichtjes!

7. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi indy89
    Sterkte meid
    Liefsss knuffel

8. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Heel veel sterkte Indy 😦

9. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    bedankt meiden!

Hier gaat gelukkig alles goed, 2 dagen flink bloedverlies, gister minimaal en nu bruinig.
    Hoop dat er snel een eisprong komt, op naar de volgende ronde!

Deel Deze Pagina