Krampjes bijna 9 weken zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kellyk, 4 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellyk

Kellyk Niet meer actief

Ik ben onzeker echt heel erg jammer ik weet het, maar sinds gisteren heb ik echt een ongesteldheid gevoel die niet weggaat. In rust voel ik mijn baarmoeder echt heel goed, ook is als ik op mijn buik druk het best gevoelig.

Het zijn echt krampjes en ze voelen niet fijn, bloed verlies heb ik niet en ook geen blaasontsteking.
    Heb afgelopen maandag een echo gehad en alles was goed, maar door die krampjes van gisteren en vandaag ben ik weer bloed onzeker.

Heeft u een idee wat het zou kunnen zijn?

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt. Het is soms lastig vertrouwen te hebben dat alles goed gaat. Vaak wordt het beter als je de baby straks voelt bewegen. Dan heb je de bevestiging dat het goed gaat. Maar de krampjes die je nu voelt, horen er een beetje bij. Je baarmoeder en je kleintje zijn enorm aan het groeien. Het groeien van de baarmoeder kan aanvoelen als menstruatiepijn. Daarnaast is je baarmoeder ook gevoeliger hierdoor. Zolang je geen bloedverlies hebt, zou ik me niet zo'n zorgen maken. Probeer een beetje te ontspannen, door een warme douche of warm bad te nemen. Ook een warm kruikje tegen de buik wil nog wel eens werken. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina