schaafwond en hechtingen doen zeer (2 wkn)

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by natascha25, Oct 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. natascha25

natascha25 Bekend lid

Nov 1, 2005
    732
    0
    0
    Hi

Ik heb een vraag. Ik ben 2 weken geleden bevallen van een zoon en hierbij heb ik 2 inwendige hechtingen gekregen en 2 in de lippen en heb een lelijke schaafwond precies over het gevoelige gedeelte :oops: .

Nu vraag ik me af. Het doet zo een zeer aan de onderkant. Beetje branderig en beurs gevoel. Kan het zijn dat ik niet tegen maandverband kan? maarja dat gebruik ik al vanaf het begin. Het doet echt zeer. Als ik loop voelt het uiterst onprettig en dan kan de pijn naar mijn been uitstralen. Of kan dit ook en bekken probleem zijn in combinatie met dat branderige gevoel van de schaafwond.

Alvast bedankt voor je antwoord

x natas

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hallo,

Dat branderige gevoel komt hoogst waarschijnlijk van de schaafwond af. De uitstraling naar je been denk ik niet. Het zouden je bekken kunnen zijn, maar er kan ook een andere oorzaak zijn.

Als je verband / broekje steeds over de schaafwond "schuurt" blijf je dat branderige gevoel houden. Daarnaast broeit maandverband snel.

Blijf het goed schoonhouden van onder.

Als de klachten blijven dan even met je verloskundige overleggen.

Ilja

Share This Page