buikpijn! :(

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Melissa en Joey, 27 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melissa en Joey

30 okt 2007
    52
    0
    0
    Full time MAMMA!!
    lelystad
    Hallo :)

Ik heb al sinds ik 29 weken zwanger ben ontzettende last van buikpijn soort van menstruatie pijn, volgends de huisarts heb ik geen blaasontstekking, en mijn verloskundige zegt dat het indalingsweeen zijn,
    me kindje was al met 31 weken volledig ingedaald. Ze hadden me verteld dat ik daar nog hoogstends een weekje last van zou hebben maar ben nu bijna 35 weken zwanger en nog steeds heb ik er last van en het is super pijnlijk en het is elke nacht en ik kan ook nog eens niet slapen snachts! ben dood moe!, Alles begint me nu pijn te doen, ben het nu helemaal zat
    En me bekken voelen ook niet bepaald lekker aan, elke keer als ik bij de vk ben geweest en ze gaan voelen hoe hij ligt heb ik er dagen last van!
    Ik weet echt niet meer wat ik ermee aan moet! zoveel pijn elke keer.
    Van mij mag hij nu wel komen!
    Hebben jullie mischien enige tips voor me of informatie.. over dit?!
    is het normaal dat je zolang al last heb van buikpijn?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ja het kan wel dat het heel gevoelig is bij jou en dat je er veel last van hebt. Je kunt er niet veel aan doen. Als het geen blaasontsteking is dan maar een kruik erop en een warme douche en eventueel paracetamol.

Mirjam

3. Melissa en Joey

30 okt 2007
    52
    0
    0
    Full time MAMMA!!
    lelystad
    Hallo Mirjam,

Ik heb al een aantal x geprobeerd met een paracetamol,
    een warme kruik en een warm bad/douche.
    Gisteren heb ik me vk gebelt omdat mijn bekken telkens pijnlijker gaan
    worden, aan de voorkant en nu trekt het naar de achterkant en rug toe.
    Volgends mij verloskundige is er niks wat ik kan doen, alleen maar wachten tot ik moet bevallen.
    Het is ontzettend pijnlijk! En eigenlijk wil ik niet meer :(:( :cry:
    Ook me huid voelt heel pijnlijk aan als ik het aanraak.
    Als ik me buik aan het maseren ben voelt dat ook niet echt meer lekker aan.
    De kleine beweegt nog wel gewoon,

Ik weet echt niet meer wat ik ermee aan moet! vanaf 29 weken al pijn, en het word alleen maar pijnlijker

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Melissa,

je kunt eens proberen of een fysiotherapeut of een menschendiecktherapeut je nog kan helpen. Op het moment van je bezoekje kan hij tijdleijk je pijn verlichten en voor daarna kan hij je ook nog nuttige tips meegeven. Het zal zeker niet helemaal weggaan hoor, want je hebt gewoon behoorlijk pech dat je er nu al z'n last van hebt. Goed naar je lichaam luisteren, beweging en rust goed afwisselen en geen onverwachte bewegingen maken in ieder geval. Sterkte.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina