Ladies, een vraagje..... De bevalling is inmiddels 6 maanden geleden, maar ik kan nog steeds geen tampons gebruiken. Ben bij de bevalling ingescheurd en heb zowel inwendige als uitwendige hechtingen gekregen. Maar heb het gevoel dat het van binnen nog niet helemaal lekker zit. Soms voel ik ook nog wat druk er op en als ik tampons gebruik, voelt dat na een uurtje al weer heel naar en er uit halen is dan al helemaal niet fijn. Dus dan maar maandverband, maar daar heb ik zo'n hekel aan Is dat normaal? Is er een kans dat dat zo blijft? Zijn er meer die hier last van hebben?
Hier ook inwendig en uitwendig gehecht. Tampons gaat echt weer lukken straks. Maar eerst moet de boel goed herstellen. Na een maand of 3 ging het weer goed
Ik vind 6 maanden wel lang. Bij mij is er van alles gescheurd en gehecht en daarna nog een keer en geopereerd, maar buiten 1 klein hard plekje is daar niets van te merken. Ik weet niet precies sinds wanneer niet, maar echt wel eerder dan 6 maanden. Je hoeft hier niet op te reageren maar als een tampon al vervelend zit dan moet dat toch ook effect hebben op je sexleven. Ik zou er even door iemand naar laten kijken. Misschien kunnen ze nog wat herstellen en loop je voor niks met klachten rond.
Het zou een verzakking kunnen zijn, of dat je bekkenbodem nog te slap is. Bij mij staat de boel ook nog wagenwijd open nu na 3 maanden, maar ik loop nu bij een bekkenfysio. Misschien ook iets voor jou, je kunt er zonder verwijzing heen
Ik weet niet meer precies wanneer ik weer tampons ging gebruiken, maar dat heeft wel paar maanden geduurd hoor. het deed echt pijn, terwijl ik helemaal niet ingescheurd of gehecht ben. Ook seks was in begin niet fijn. Ik ben op gegeven moment maar begonnen met de kleinste tampon. Nu heb ik soms aan de grootste nog geen voldoende bescherming, teken dat de boel daar wel flink uitgerekt is geweest, hihi. Maar gelukkig ben ik met de pil die ik nu slik bijna niet meer ongesteld.
Ik kan wel tampons gebruiken maar merk ook nog steeds dat het allemaal nog 'raar' zit daar hoor (na 4 maanden) sex is ook echt nog niet makkelijk.