ik heb sinds 3 dagen last van bruine afscheiding, echt heel minimaal. ik zit al poosje te wachten op mijn ongesteldheid, mijn cyclus duurt nu al ruim 100 dagen. verder ben ik al dagen zenuwachtig, heb ikaf en toe een misselijke vlaag, heb wel trek, maar krijg met pijn en moeite me eten weg. vorig week maandag en dat weekend, voelde me tepels branderig aan als ik er iets tegen aan kwam. gister en vandaag pijn boven me linker lies, net alsof er iets beurs is. en heb al de hele dag buikpijn, beetje een opgeblazen gevoell Op het moment gaat het niet zo lekker in me relatie, dus denk zelf dat het daar mee te maken heb, spanning, verdriet enzo. iemand anders een idee?
hoi meid heb je al eens een zwangerschapstest gedaan? het kan alle kanten nog op kan zijn dat je ongi eraan komt maar kan ook een innesteling zijn veel succes meid en anders eens langs de huisarts gaan hoor...
Hoi! het branderige gevoel in je tepels kan wel eens bij je eisprong horen, dat is ook he (enige) kenmerk waaraan ik het kan herkennen. Als je in het weekend nog niet ongesteld bent zou ik toch maar eens een testje doen... Liefs Friendly
ik ben al sinds 31 mei niet meer ongesteld geweest. al 2 keer bij huisarts geweest en nu doorverwezen naar gyn, waar ik 20 sep een afspraak heb.
Hee Fleur, Door je druk te maken over een moeilijke situatie thuis kan je cyclus behoorlijk van slag raken. Probeer een testje, dan weet je het zeker. Sterkte!
de problemen thuis zijn sinds vorige week dinsdag. maar volgens mij is eindelijk na ruim 100 dagen me 3e menstruatie aan het doorzetten, erg last van me onderrug en meer afscheiding (nu echt ongesteldheidsafscheiding) als gister. het is nog niet zoveel als normaal maar het begin is er. volgende week afspraak met gyn, oa omdat ik nie ongesteld werd, maar ook omdat ik teveel mannelijke hormonen heb, en ik wil weten of dit zwanger worden bemoeilijkt. zal ik de afspraak gewoon laten staan?
Hoi Fleur, Laat die afspraak lekker staan! Niks mis met alles even door laten lichten, kost je misschien een uurtje en je weet wel waar je aan toe bent en of er idd problemen zouden kunnen ontstaan! groetjes en sterkte!