ik ben nu 4 dagen overtijd ben niet zwanger heb de test al gedaan en die was negatief. de eerste keerd was ik moi op de dag zelf ong en later een dagje telaat en nu ben het nog steeds niet. ik snap niet hoedat kan heeft het temaken dat alles nogonrustig is omdat je nog aan het ontzwangeren bent ik weet het echt effen niet meer het kan. iemand het zelfde gehad? ik hoor het graag.
Mijn cyclus wordt steeds langer, van 28 dagen eerst tot 35 dagen nu! Ik heb geen idee wat er aan de hand is!
Hier ook steeds langer, en zeker langer dan voor de zwangerschap. Behalve de laatste keer, toen zat er juist weer minder tijd tussen.. Kan er helaas geen pijl meer op trekken, voor de zwangerschap kon ik op het uur af zeggen wanneer ik ongi werd..
Mijn cycles klopt nog steeds helemaal niet... zo sla ik bijvoorbeeld een maand over of ben ik het heel erg en de maand erna ineens haast niet. Hoord er allemaal bij
ik ben nu juist regelmatiger ongi. Voor de zwangerschap was het heel onregelmatig nu zeker max 30 dagen. heb het nog niet zo bijgehouden ben alleen nog iedere maand ongi geweest.
Hier een kortere cyclus dan voor mijn zwangerschap. Het hoort er allemaal bij, lijkt me dat het wel weer goed komt!
Ik denk ook dat alles nog weer even een ritme moet krijgen. Ik werd na 3 maanden weer ongi en had de volgende cycli: 25-26-29-28-zw. Dat leek heel veel op mijn cycli voor de zw. Ik had wel in het begin weinig bloedverlies en krampen en dat werd steeds meer helaas.
Hier is mijn cyclus ook lekker prut! Lange periodes hoor, tussen de 35 en 43 dagen tot nu toe. Word er helemaal gek van.
Toevallig de afgelopen keer meegemaakt. Mijn cyclus was tot nu toe 30, 29, 30, 35. Ik zou vorigeweek zaterdag ongi moeten worden, maar dit kwam maar niet, omdat manlief en ik een keer een ongelukje hebben gehad met het condoom, was ik best een beetje zenuwachtig of ik niet zwanger zou zijn. Na 5 dagen overtijd te zijn kwam toch mijn ongi. Had die dinsdag wel een test gedaan, maar deze was negatief. Je menstruatie na de bevalling kan nog wel eens schommelen. Ze zeggen niet voor niets 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren! Komt vast goed!