Hallo, Op 3 April ben ik doormiddel van een geplande keizersnede bevallen van een prachtige dochter.Inmiddels is ze 5 weken oud.Mijn bloedverlies was op Dinsdag 6/5 zo goed als voorbij.Donderdag 8/5 de dag waarop onze dochter 5 weken was werd het bloeden ineens erg heftig en is nog steeds aanwezig,het gevoel in m'n lichaam zegt me ook duidelijk dat dit dan weer m'n eerste echte menstruatie is.Afgelopen donderdag was ook de laatste dag van de eerste pilstrip.Maar mag ik nu gewoon weer tampons gebruiken?Aangezien het bloedverlies van de keizersnede naar mijn idee over was?De 15e komende week heb ik de nacontrole bij de gynaecoloog,logish natuurlijk om het haar dan te vragen.Maar er staat een behoorlijk druk weekend voor de deur,waarbij we ook nog ver van huis moeten en ik heb eigenlijk niet veel vertrouwen in het maandverband Daarnaast vind ik het stiekum ronduit onsmakelijk hihi. Ik hoor graag van jullie
Zodra je baar moedermond gesloten is Maar dat weet je ook pas na 6 weken bij de eindcontrole.Dus inderdaad 6 weken...Lang leve te tampons!