Meiden, Hebben jullie tips tegen opgezette voeten? Ik heb echt een soort olifanten voetjes. Aan het einde van de dag het ergst, maar 's nachts trekt het ook niet meer helemaal weg.
Hier ook, eerst in het warme Paasweekend, daarna trok het wat weg en nu weer opnieuw. Warmte maakt blijkbaar uit. Voetjes in de lucht, (laten) masseren en veel drinken. Volgens mijn arts is thee trouwens beter dan water for some reason. Meer vochtafdrijvend.
Brandnetelthee werkt goed Voetjes omhoog Ik heb nog steeds mn laarzen aan, die zitten lekker strak (soort steunkouseffect ) alleen als t warmer wordt zal dat niet meer gaan, dan zweet ik eruit. Als je zittend werk doet dan zou ik veel wisselen van houding en.lopen tussendoor Sta je net veel dan ook blijven bewegen en regelmatig even pootjes omhoog.
Matras aan het voeteneind een aantal centimeters omhoog brengen, dat heb ik tijdens mijn zwangerschappen altijd gedaan door bijv een paar badlakens onder het matras te leggen. Of wanneer je een verstelbare lattenbodem hebt, kan je uiteraard het voeteneind omhoog zetten.
Idd voeten omhoog, veel drinken brandnetelthee is idd een goede en voedsel wat vocht afdrijft. Denk aan bleekselderij, maar ook prei en ui. Zelf beperk ik ook mijn 'droge' koolhydraatinname via brood, pasta, aardappelen etc.
Idd veel drinken en toch ook in beweging blijven (niet overactief).. Succes! groene thee is ook vochtafdrijvend en de brandnetelthee zoals ook al werd gezegd..
had ik ook! probeer wanneer je kunt met je voeten omhoog te zitten en het uiteinde van het bed verhogen. Ik had het matras vrij schuin staan en smorgens zag het er veel beter uit. Niet teveel staan en voor de rest uitzitten ben ik bang. Na de bevalling was het bij mij erger en duurde een week voor het weg was, succes!!
Oedeem... het beste te verhelpen door je voeten hoger te leggen dan de rest van je lichaam. Dus lekker op de bank met de voeten op de leuning mag nu ook. En dat matras omhoog idd.