tampons

Discussion in 'Zwanger worden' started by gemini020, Nov 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Ik vind je niet vies hoor!
    Ik vind het zelf vreselijk vies voelen. Dat geplak! Daarbij moet ik met 2 uur maandverband vervangen. Anders lek Ik door! Dat weet ik nog heel goed van vroeger. Bah!

Maar iedereen moet vooral doen waar ze zich goed bij voelt.

2. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,139
    113
    Happyland
    Hier amper bloed, alleen de 1e dag,dus dat scheelt!
    En ik haal ze bij de Etos of Hema, eigen merk, dan zit er niet zo'n plastic broeilaagje overheen..

3. catlady

catlady Bekend lid

Jun 26, 2013
    939
    397
    63
    Female
    Nederland
    Ik gebruik maandverband. Vind tampons niet fijn. De rommel die je lijf uit moet zit dan op een staafje in je.

lekker eruit met die rommel. Ik gebruik alleen tampons als ik ga zwemmen. Omdat maandverband dan geen optie is.

lekker iedereen zijn eigen keuze laten maken. :)

4. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Ook ik gebruik maandverband. Als je regelmatig verschoont heb je toch geen last van rondlopen in je eigen afval.
    Je lichaam moet er vanaf, dus het idee dat het dan de hele tijd daarbinnen moet blijven hangen vind ik dan weer niet fijn.e
    En inderdaad die vingers die weer naar binnen moeten, wat ook niet hygienisch is :p en ik moet vaak niezen en hop dan zit dat ding weer beneden..
    Wel vind ik fietsen met maandverband irritant.. Maar ja, dat hele menstruatieverhaal is gewoon een ramp

5. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,166
    3
    38
    ik gebruik meestal tampons met inbrenghuls deze vind ik een stuk fijner en heb je niet dat geknoei dat je vingers vies worden !!

X x

6. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Ik ga er van uit dat je vingers schoon zijn en dat jij ook wel is sex hebt? Er komt wel vaker iets 'onfris' in :D

En als je niest een hij vliegt eruit gebruik je te kleine!

Wat eruit moet komt er uit hoor.
    Ik spoel in die periode meestal ook nog is met een vaginaaldouche. Dus bang dat het er niet uit komt ben ik niet.

Maar ik ben dan ook een week lang hartstikke ongesteld! Echt niet grappig meer!
    Maandverband lekt dan echt te snel door.

7. Coach

Coach Actief lid

Feb 8, 2014
    240
    0
    0
    Belgiƫ
    Toch even melden dat dit geen goed idee is. Een vaginale douche is zowiezo al niet gezond, maar als je dit gaat doen tijdens je menstruatie kun je er infecties van oplopen vanwege de openstaande baarmoedermond.

8. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Seks? Nee bah daar doe ik niet aan :D
    Je hebt ook wel gelijk, maar als je er over nadenkt is dat natuurlijk ook niet lekker. Al helemaal niet met lange nagels :eek:
    Grotere tampon? Dan heb ik wel hulp nodig bij het inbrengen denk ik :eek:
    Hij schiet er niet uit maar hij zakt wel en dat zorgt dan net voor dat onprettige gevoel.

Ik gebruik ze wanneer de omstandigheden daarvoor zorgen en gewoon verband. Al blijf ik dat snachts ook vervelend vinden. Het is gewoon te warm

9. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    sowieso zijn vaginaaldouches niet geweldig.
    Maar ik doe dit al heel lang zo een het gaat vooralsnog goed.
    Ik menstrueer echt heel flink (met stolsels etc) voor mij reden geweest om aan de pil te gaan destijds dus er komt ook heus weer heel snel heel veel uit.
    Lekker praatje dit :)

Share This Page