Dames HELP vraag over ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamatje, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hallo dames,

Heb even jullie hulp nodig. Vorig week ben ik vanaf volgens mij maandag ovulatie testen gaan gebruiken na 3 dagen heel licht rose streep gaf het eindelijk op vrijdag (vorige week) een duidelijke rose streep aan. Ik ben er vanuit gegaan dat ik vorige week mijn eisprong heb gehad. Heb ook wat steekjes gehad vorige week dus duidelijk mijn eisprong gevoeld. (dacht ik)

Vandaag dacht ik laat ik zomaar maar een ovulatie test gebruiken. Tot mijn grote verbazing is hij nu weer harstikke duidelijk positief dus een duidelijke rose streep!
    Wat zou het kunnen zijn. Zou ik zwanger kunnen zijn?
    Of juich ik wat te vroeg zijn er dames die ook zo iets hebben mee gemaakt?

Pfff ben heel erg benieuwd!

Edit mod: je onderwerp heb ik duidelijker gemaakt. Hier graag op letten de volgende keer.

2. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    aaa denk ik zet er een keer DAMESSS HELPPP op krijg ik nog geen antwoord zal ik het onderwerp dan maar veranderen?
    pffff

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

zou zeggen ff rustig hoor! ;) Je antwoord komt heus wel!

ik kan je alleen geen zinnig antwoord geven, dus hoop dat iemand anders je kan helpen! Succes meis!

4. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Ehh als je het zeker wil weten moet je een zwangerschapstest doen maar daar is het nog wel wat vroeg voor. Ik heb hier idd regelamtig gehorod dat er meiden waren die een posi ovutest hadden en zwanger waren maar sommige ook weer niet dus je moet denk ik toch afwachten.
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
    Groetjes Lara

5. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey hey,

Inderdaad een hellllpppp moment...omdat je niet wilt juichen waarschijnlijk...je kan ook een laat ei hebben gehad....of misschien 2...?

Ik hoop dat je zwanger bent....test gewoon op je nod met een zwangerschapstest...en probeer nog even niet te juichen....nog 8 dagen dan kun je het heel erg zeker weten!
    Sorry maar denk dat je hier aan ook niet zo heel erg veel hebt...;)sterkte...!

Liefs Eva

6. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Bedankt voor de antwoorden dames!
    Ik zou morgen een vlucht gaan boeken. Over 2 weken gaan we op vakantie Ik moet dat uiterlijk morgen laten weten of ik wel of niet mee ga. Pfff wordt moeilijk want stel dat ik zwanger zou zijn dan wil ik zeker niet gaan. (ik ben bang van vliegen en bij mijn eerste zwangerschap die uiteindelijk een miskraam is geworden had ik ook gevlogen ik was zoooo bang)
    Misschien ben ik helemaal niet zwanger en ga ik niet met vriendinnen op vakantie?

Kan ik al morgen bij de huisarts bloed laten prikken en krijg je op de zelfde dag nog uitslag? Of is het nog veelste vroeg om te testen? Ik weet het niet hoor

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hey meis,

Ik denk dat je moet doen wat je gevoel zegt...veel menen kunnen zeggen gewoon doorgaan en alles doen tot je zeker weet dat je zwanger bent maar zo werkt het niet voor iedereen!
    Ik kan me wel voorstellen dat je baalt als je niet zwanger blijkt en ook niet mee gaat met die vakantie!
    Of zorg voor een annulerings verzekering...blijk je zwanger dan ga je annuleren en zo niet dan ga je lekker mee!

succes ermee....greetzzz eva

8. kim1979

kim1979 Actief lid

9 nov 2007
    337
    0
    0
    hallo ik ben nu een week overtijd, al drie testen negatief. normaal altijd regelmatig ong, hoe zou dit kunnen?

x kim

9. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi Kim,

Het kan van alles zijn...ontpillen of gewoon spanning....ik heb het ook gehad...heel erg regelmatig normaal gesproken tot ik 3 weken overtijd was....in eens tijdens een verhuizing werd ik ongesteld.....!

Ik hoop dat je zwanger bent...maar ik neem nu aan wat de test zegt....ik kan wel 4x nega testen maar dan is het gewoon nega...(voor mij dan).
    Geen bloed geeft moed is hier het motto maar niet voor mij....!
    Veel succes ermee...en sterkte....
    xx Eva

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Mamatje....je zou bij eenposi ovu test zwanger kunnen zijn. Maar geduld. Het is te vroeg voor een zw.test en bloed nu al laten teste daar trapt de ha niet in ( uitslag duurt meestal ook ffies) Die zegt ook doe maar eerst een test, negtief,...week wachten weer test en dan kunnen ze wel een keer bloed prikken. Maar, niet om jou te plagen, er gaan veel innestelingen fout en dan wordt je alsnog ongi. 60% van Alle zwangerschappen worden afgebroken voordat de mama weet dat ze zwanger is/was. Dus het enige wat je kan doen is wachten tot je overtijd bent...en als je zwanger bent dan is het weer wachten...altijd maar wachten! ;)

11. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Heb vandaag een ovulatie test gebruikt. Ik wou eerst een zwangerschapstest kopen maar ik dacht ik wacht nog maar eventjes. Thuis had ik nog ovulatie testen liggen. Vandaag geprobeerd maar helaas heel licht rose streep te zien. Nu snap ik dus niet waarom ik een week later na mijn eisprong toch een positieve ovulatie test heb gehad en nu weer niet. Ik hoopte dat ik zwanger zou kunnen zijn maar nu is dat gevoel weer weg.... Ik ga me nu ook niet meer gek maken over 5 dagen kan ik gaan testen maar ik denk dat ik gewoon ga wachten.

12. dat is wel het verstandigst om op je NOD te testen. veel succes alvast

Deel Deze Pagina