Certificaat LOI

Discussie in 'De lounge' gestart door sjorsje, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik zou heel graag een opleiding willen gaan volgen en het meest interessant lijkt me op dit moment schuldhulpverlening. Ik heb er alleen niet al te veel geld of tijd voor. Nu zag ik een advertentie van het LOI voor deze opleiding HBO-deelprogramma Schuldhulpverlening, onderdeel van HBO Rechten - SJD. Maar je krijgt dus een certificaat en ik heb geen idee of dat handig is op de arbeidsmarkt. Iemand een idee? Ik heb trouwens al wel HEAO MER.

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik heb begrepen dat je weinig met een certificaat kunt op de arbeidsmarkt. Deze "opleidingen" kunnen je een vrijstelling bieden voor de bachelor.

Als je bewindvoerder wilt worden dan moet je echt een diploma op zak hebben. Ik heb me hier ook een beetje in verdriept en wil een deeltijd opleiding gaan doen, gewoon op school. Als ik de prijzen van LOI of NTI vergelijk met die van een school, dan vragen zij belachelijk veel.

3. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ik heb bij het LOI kinder- en jeugdpsychologie en Kinderen opvoeden gedaan, en voor allebei idd een certificaat ontvangen. Hoe het op de arbeidsmarkt ontvangen wordt weet ik niet, maar voor vrijwilligerswerk zijn ze er iig erg blij mee. ;)

Deel Deze Pagina