Tand gebroken bij baby wachttijd narcose 1 maand, wat zou ik doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ssaarr, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Gelukkig viel het allemaal mee.

2. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Ik zou toch een paar ziekenhuizen bellen en heel zielig doen aan de telefoon.. traantje erbij..
    Als t niet lukt; Toch de tandarts en al het mogelijke doen en meenemen om t hem gemakkelijk te maken.
    Favo knuffel/speelgoed. Tutdoek. Filmpjes op je telefoon laten zien. Zingen.
    En totaal je eigen bezorgdheid niet laten zien. Als jij laat zien dat het niet erg is bij de tandarts houdt ie er vast geen trauma aan over.

Iets heel anders maar ik heb een panische fobie voor werkelijk alle dieren. Begin december gingen we naar een vaag indoor dierenparkje in Drenthe en ik had mijn dochter op de arm. De ratten liepen op boomstammen boven mijn hoofd en de buudeldieren liepen tussen mijn benen. Ik scheet echt bijna in mijn broek van angst. Mijn dochter keek ook heel angstig omdat ik zo angstig deed. Gelukkig bedacht ik me om haar snel aan mijn vriend te geven zodat ze mijn spanning niet voelde en ze vond alles direct top.
    Ze vertrouwen zo op ons.

Heel veel sterkte en laat je weten hoe het afgelopen is

3. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Oh mijn hele verhaal is overbodig haha.
    Fijn dat het meeviel!!

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.293
    113
    Fijn dat het is meegevallen! Wat een opluchting zeg.ik zou ook huilen hoor toch een hoop spanning

5. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    fijn dat het zo goed gegaan is!

Deel Deze Pagina